夏天之選~老黃瓜素湯


雖然已經過了立秋
天氣仍然炎熱
老黃瓜湯
記得以前也介紹過這款湯
相信夏天大家都會煲來飲
其實這個煲素湯也好好味
煲素湯加粟米或甘筍
同樣好味







20 則留言:

  1. 回覆
    1. 早晚的確較涼,但日間仍然好熱

      刪除
  2. 我哋有時會煲老翠玉瓜湯…
    哈哈,我諗差唔多啫?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未試過翠玉瓜煲湯,我覺得外國的翠玉瓜,同我地見慣的不大相同。

      刪除
  3. 嗯!這個素湯加了粟米...就更加好飲呢!☺️😋

    回覆刪除
  4. 粟米或甘筍
    就是這瓜湯鮮甜的來源

    回覆刪除
  5. 我鍾意素湯多過肉湯,那種甜味特別清。

    回覆刪除
  6. 我鍾意飲,但唔鍾意食硬崩崩D 皮

    回覆刪除

咸排骨蠔士粥

 買到類似金沙豬骨 用一部分醃咸 加蠔士煲粥好好味 聽說還可以下火 豉油王加雜菜粒炒麵 另外焗幾條 現成素迷你春卷 簡單的一餐