蒸手指茄子


在街市買到
這種手指茄子
很幼細
拿上手很軟
相信也嫩滑


最近見網友翠兒
清蒸茄子
我又東施效顰
將茄子介幾刀
加薑絲蒸熟
淋上熟油鼓油
這種果然很嫩
用筷子叉開吃
不錯啊👍






38 則留言:

  1. 咁幼GE矮瓜,我啱啱鄉里出城,第一次而已。

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經出左好耐吓,你冇去買餸,所以唔知

      刪除
  2. 手指茄子...望落好像柔軟的美女手指呀!😍😁

    回覆刪除
  3. 現在很多蔬果都不斷改良品種
    消費者越來越多選擇了

    回覆刪除
  4. 好友☁。゚🌙瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤
    💕開心萬事得🎈╠╣aΡpy週三💞
    ╔════❉•ೋ⊹ஜഐ๑════╗
    💛█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█¸💜
    💙█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█_გ💚
    ╚════♪♫*¨*۩۞۩♩♬✾════╝

    回覆刪除
  5. 好特別啊!我都喜歡蒸煮法😘

    回覆刪除
  6. EE你都幾喜歡試新嘢?
    而呢款茄子咁長就唔可以再叫矮瓜啦,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都唔算好新,哈!佢叫手指茄子,唔係矮瓜

      刪除
  7. 喱種茄子我未買過,我喜歡買大的茄子,感覺冇咁多皮。

    回覆刪除
  8. 我都鐘意買呢種茄子蒸嚟食架!

    回覆刪除
  9. 清蒸茄子其實單這道莱式己很好味!

    回覆刪除
  10. 未見過呢隻品種~我老公唔食茄子~我好少買呢~!

    回覆刪除
  11. 我太太都是這樣煮,只是無加薑絲,不過非常好味,是我非常喜歡食的.

    回覆刪除
  12. 這個煮法好啊,清爽無油膩

    回覆刪除

焗叉燒

買到一大嚿梅頭肉 分開左幾份 用兩塊整叉燒 其餘放入冰箱 好久冇做 求求其其醃好放一晚 第二日都算幾入味 呢種梅頭肉不肥 但就好腍 用來做叉燒唔錯 出開街又影下花花草草 屋前有棵山楂樹 看著它開花又結果 結果又開花 小花長得又密又靚 結出的果子紅得奪目 鄰近看到的小花很美 上網查...