打風日子的午餐


今次颱風
破壞力強勁
財物損失不少
幸好沒傷亡
我居住地方
幸運地風勢
相對其他地方
並非太強
我早上醒來
見已經八號風球
倒頭再睡
所以十號風球時
我還在睡夢中

颱風未退
午餐在家解決
煮了兩碟炒粉麵
宅男負責洗切配料
我負責炒
另外一人自然
負責洗碗
分工合作愉快😜


呢碟炒麵
因為是綠色菠菜麵
所以加上豉油
變咗唔係咁靚仔


晚餐忘了拍照
都是家中存貨
雪櫃已差不多清倉😌



30 則留言:

  1. 回覆
    1. 是啊!幸好我住的地方沒什麼大事。

      刪除
  2. 我今日問我太太,知不知道冰箱差不多沒多貨要清喇?
    她居然這樣答我,老公你總有辦法嘅!😥😔

    回覆刪除
  3. 打風落雨...............心心最擔心就係流浪貓狗!所以...心心知道有些義工當打風落雨的時候都會出動營救!

    回覆刪除
  4. 依家打風其實唔係太驚冇嘢食,酒樓街市都有開.

    回覆刪除
  5. 我哋這裡都有睇啲報導,啲風雨好驚人呀。

    回覆刪除
  6. 好友💕開心萬事得🎈╠╣aΡpy週四💞
    ⛅・゚🌞早晨☕午安🌈黃昏&傍晚好😸
    洗完衫👚👕做完家務💻回覆完大家🚪出們
    去彩紅士多玩貓🐈唔使買餸菜🐾買麵包食🍠
    ╔═╗💜💚💗💛💙
    ║╩╠═╦═╦═╦╦╗☀・゚。♦
    ║╦║╬║╬║╬║║║.☼╭══╮🦋
    ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╭╯ΘΘ ║
    ────╚╝╚╝╚═╝╰⊙═⊙╯*¨*🦋
    🌲🌷🌸🌺🌳🌹🌼🌻🌴🌵

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 反正大家都冇地方去,一人做啲啦

      刪除
  8. 三個人分別處理了一個午餐真好呢,打風的日子,連係樓下食個早餐都會因為物料不足,好多都食唔到,反倒午餐求其又可以一餐.

    回覆刪除
    回覆
    1. 反正大家都冇地方去,一人做啲啦
      我地樓下冇嘢食,所以一定要自己煮

      刪除
  9. 果三項工序,都係洗碗最啱我。

    回覆刪除
  10. 我打風都要返工,出到去冇啖好食……

    回覆刪除
    回覆
    1. 打風要開工,出街真係冇乜好食。

      刪除
  11. 哈~ 十號果陣我都係番瞓中

    回覆刪除
  12. 風力好勁,成晚無覺好瞓:P

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨