素龍脷葉湯


這幾天熱浪緩和
不過
仍然好翳熱
我早前患感冒
剛剛好番
間中有幾聲咳
自家種的龍脷葉
摘下來再加上朋友
送給我一些曬乾的
用蘋果 粟米 紅蘿蔔 
加果皮一起煲
非常清甜
對潤喉起了些少作用
可惜忘了買南北杏
否則效果應該更好










22 則留言:

  1. EE take care, 這個湯清甜呀, 我都煲左羅漢果.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,不過,我唔多受得羅漢果,西洋菜湯我都喜歡飲

      刪除
  2. ♦⊹¨*☾好友🌜晚安☁・。。゚🌛
       ╭───────╮
       │瞓覺豬呢💤│
       ╰───────╯
    ╭───────╮
    │甜夢安睡💤│
    ╰───────╯
      O
       o❉
     .∧_∧・。。゚
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___*
    /└-(____/✾
    ๑۩۞۩•ೋஜഐ

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 龍脷葉好容易種,唔知倫敦天氣啱唔啱種呢

      刪除
  4. 這個湯我都經常煲,但就沒有龍脷葉⋯⋯ 

    回覆刪除
  5. 不落肉煲湯,始於有啲唔慣.

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 龍脷葉好易種,唔知你果種唔種到

      刪除
  7. EE保重身體,龍脷葉煲湯我都好鐘意,飲完喉嚨好舒服

    回覆刪除
  8. 蘋果、果皮對止咳都有幫助GAR,能借助食物幫到自己是上上之策呢﹗EE加油喔﹗

    回覆刪除
  9. 好似幾簡單咁,不過龍利葉可以係邊買,之前係齋鋪飲過,幾好飲^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 新鮮龍脷葉街市有得賣,買唔到新鮮的,可以去藥材舖買乾嘅

      刪除

焗叉燒

買到一大嚿梅頭肉 分開左幾份 用兩塊整叉燒 其餘放入冰箱 好久冇做 求求其其醃好放一晚 第二日都算幾入味 呢種梅頭肉不肥 但就好腍 用來做叉燒唔錯 出開街又影下花花草草 屋前有棵山楂樹 看著它開花又結果 結果又開花 小花長得又密又靚 結出的果子紅得奪目 鄰近看到的小花很美 上網查...