節日晚餐


這兩天雨下不停
我到前院買菜
冷清清的
其實我最近一直都有煮飯
但真係懶咗好多
連上網興趣也大減
是時候重拾心情
今天是父親節
不知市面是否很熱鬧
食肆是否很興旺
我還是喜歡在家煮
簡單的吃一餐

眉豆花生節瓜湯
炸菜煮粉絲
腐乳通菜
雲耳秋葵
薑蓉蒜蓉黑醋做汁
雖然沒有大魚大肉
但適合家人口味便好







27 則留言:

  1. 回覆
    1. 係屋企可以食得清淡啲,出街食就冇可能。

      刪除
  2. 回覆
    1. 其實節日意義都係希望一家人聚在一起

      刪除
  3. 能和家人一起品嚐家常飯菜
    已是樂在其中

    回覆刪除
  4. 妳越來越叻煮素菜呀!😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,其實都係好簡單啫。

      刪除
  5. 通常過節都要有碟雞呀…點解唔整碟素雞來吃?

    回覆刪除
  6. 父親節都係屋企食好啲,出街食簡直是受罪.

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 哈哈,我家宅男一見就話乜咁多餸,好似平時好刻薄佢咁

      刪除
  8. 回覆
    1. 我地在家都係食得好健康。

      刪除
  9. 一家人聚在一起已經足夠。

    回覆刪除
  10. 能夠一家人相敘已經係好開心了,加上食物合口味,其他已不重要了。

    回覆刪除
  11. 總係覺得市面上,父親節的氣氛比母親節淡一些。

    回覆刪除
  12. 🌟瞓醒話咁快又╠╣aΡpy星期二嚟✨
    好友☁。゚🌙瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤
     O
       o
     .∧_∧・。◇
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___°¨*★
    /└-(____/✬・゚☆
    ❉ღೋ๑۩۞۩✾ஜഐ*

    回覆刪除
  13. 在家食仲舒服啦, 出面又貴又逼人.

    回覆刪除

灣仔囍帖街

星期日 下午茶後 有朋友提意行去金鐘 於是我也隨行 朋友帶我行囍帖街 佈置好有聖誕氣氛 一間佈置比較有格調的餐廳 特色的傘架 中式食店 街上的燈飾 雪糕店 ...