回家的路上


傍晚放工
從村口歩行回家
路上遇上了
一隻孤獨的牛牛
昨天還見到牠們整個家族
牠迎面行來
我當然要行開讓路


呢隻貓貓見我行即閃
只拍到牠的尾巴


跟著再遇上
另一隻毛色差不多的貓兒


見到我就跳下車


呢隻係嗲精
以前常在我家門口走動
最愛嗲宅男
已經失蹤一段時間
最近又出現


今天連我也不放過
可惜我太累
唔同你返😇






27 則留言:

  1. 回覆
    1. 一時時啦,太曬同落大雨都唔好行。

      刪除
  2. 隻貓想搵食?做啲動作討人喜歡…

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢應該有人餵嘅,佢想人地同佢玩,摸下佢

      刪除
  3. 這些都是市區少見的情景
    人和動物都有的一份閒逸

    回覆刪除
  4. 牛牛...傻貓...看來生活得樂悠悠呢!心心睇見都開心..........(''-^.^-'')

    回覆刪除
  5. 我鐘意貓,因為多數都可愛,有點點怕街上的流浪牛,大隻嘛~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛的確唔好惹佢地,不過,又唔使驁嘅

      刪除
  6. 很響往住郊外,有一份優閒的生活感覺,好舒服!

    回覆刪除
    回覆
    1. 住慣鄕下,真係唔慣住高樓大廈架

      刪除
  7. 嗲精好得意,俾我一定去摸摸佢!

    回覆刪除
  8. 嗲精靚喎,有無主人?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有冇主人就唔知,但肯定有人餵佢

      刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃