豉油王意粉


平時煮意粉
多是西式
或港式的中西合壁做法
今次用豉油王炒麵方法去煮
配料有冬菇甘荀韭菜
灑上些少黑椒粉
都幾冶味








29 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 寫錯字,刪除了,這裡重寫。
    EE,賣相好靚,無得彈,讚!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 以前茶餐廳有炒意粉,現在好似唔多覺有咁

      刪除
  4. 我都試過這樣炒。
    不過始終唔夠麵和米粉咁索汁,炒意粉會感覺乾身少少…

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以用多少少醬汁順嘅,食法當然略有不同

      刪除
  5. 炒意粉,我都鐘意食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前茶餐廳有炒意粉,現在好似唔多覺有咁

      刪除
  6. 豉油王炒麵就食得多,豉油王意粉卻好少食到....

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前茶餐廳有炒意粉,現在好似唔多覺有咁

      刪除
  7. 我其實鐘意中式啲,西式多數好油膩

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前茶餐廳有炒意粉,現在好似唔多覺有咁,茶餐廳炒的都好肥膩。

      刪除
  8. 我突然諗到香港嘅豉油王炒麵

    回覆刪除
  9. 我一個人食, 都會老抽+糖炒意粉

    回覆刪除
  10. 炒意粉好味呀, 我去茶餐龐成日叫, 不過自己煮就未試過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺近年茶餐廳好似少左中式炒意粉

      刪除
  11. 意粉好似係囝囝名菜,EE做乜爭咗嚟做?=P

    回覆刪除
  12. 港式西餐最切合港人口味,正

    回覆刪除
  13. 豉油我都鐘意,特登係快餐店叫豉油麵。

    回覆刪除
  14. 以前我爸爸都鐘意煮中式炒意粉, 佢走咗之後我都未咁煮過.

    回覆刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食