茶餐室晚餐


日前
西貢和朋友晚餐
吃得經濟實惠
最好還是茶餐廳
梅菜扣肉
朋友愛吃
哈哈
其實我都啱㗎


有小朋友在
所以點了
肉醬意粉
茶餐廳就有這個好處
中西俱全
任君選擇


肉末四季豆
都做得幾好味


炸小棠菜
餡料
除了小棠菜還有魚肉


紅蘿蔔例湯
是老火湯
也不覺有太多味精


簡單愉快的一餐




25 則留言:

  1. 梅菜扣肉...心心都一樣啱啫!>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,估不到心心都咁重口味

      刪除
    2. 適可而止...無問題呢!(''-^.^-'')

      刪除
  2. 哈哈,早幾日前我咁啱我又學人整梅菜扣肉,呢個餸真係好送飯…
    而呢間茶餐廳,每樣出品望落都好有水準呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真好心機,
      呢間茶餐室都唔錯架

      刪除
  3. 有多元化選擇
    是小店生存之道

    回覆刪除
  4. 梅菜扣肉其實幾好食,不過年紀大唔敢太放肆

    回覆刪除
  5. 梅菜扣肉我都啱,不過現在避避了。

    回覆刪除
  6. 我都好鍾意茶餐廳,想念!!

    回覆刪除
  7. 炸小棠菜,呢個最啱我呢D大朋友。

    回覆刪除

生活點滴

 天氣很好 又出外行公園散步 又藍又綠好舒服 不少人帶狗狗散步 兒童遊樂場 也很熱鬧 樹林很茂盛 今天天氣有雲 出外購物日