驟晴驟雨


這幾天
天氣又晴又雨
大家上街
最好帶雨傘
週末中午突然下大雨
幸好剛從前園回到家


午餐做了兩碗
素湯烏冬
宅男可能覺得好味
問我落左乜
我答佢就係眼見咁囉
可能番茄炸菜
比較冶味
哈哈
有點攪笑








34 則留言:

  1. 哈,經常要諗點配搭煮素食,都有難度呀!😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 食素的確有限製,要化小小心思做配搭

      刪除
  2. 好友🌜晚安🌛💤╠╣aΡpy週曰♦・゚☁
     O
       o
     .∧_∧・。◇
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___✨°¨*★
    /└-(____/✬・゚🌟☆
    ✾๑۩۞۩*ღೋஜഐ❉

    回覆刪除
  3. 呢兩樣係合拍的,清甜冶味,正。

    回覆刪除
  4. 番茄炸菜湯底,我會吃光烏冬再把全部湯喝完!

    回覆刪除
  5. 不如EE下次答「落了媽媽的愛心」,看看囝囝有什麼反應。^_^

    回覆刪除
  6. EE,換左封面噃~
    我背包永遠有把縮骨傘架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 轉一轉冇咁悶,呢個係尼斯湖
      日日帶把縮骨傘,咁就唔怕做落湯雞

      刪除
  7. 回覆
    1. 煮左兩大碗咋,佢想再添都冇啦,少吃多滋味

      刪除
  8. 蕃茄炸菜~~又甜又鹹係咩感覺?

    回覆刪除
    回覆
    1. 番茄係甜中帶酸,加埋炸菜好冶。

      刪除
  9. 呢期天氣唔好~不過我反而覺得出公園冇太陽舒服D~

    回覆刪除
  10. 我呢邊成日都突然落雨, 所以長期都有一遮傍身的.

    回覆刪除
  11. 落雨,你樓下好似晒緊被喎

    回覆刪除

西洋菜素湯

 終於買到西洋菜 於是就煲個西洋菜素湯 材料 西洋菜 紅蘿蔔 蘋果 圓眼肉 腰果 眉豆黑豆 果皮 薑 西洋菜有獨特香味 今回可能有圓眼肉 香味有些被甜味搶去 煲西洋菜 最重要滾水落 否則可能 會 有苦味 相反果皮就要凍水落 今回煮三個餸 雜菜粒炒蛋 冬菇煮豆腐 西蘭花炒雲耳