開胃沙律


放假後遺症
就是返工就好忙
幸好忙完這幾天
明天又放假

近幾天天氣很熱
放工回家
匆匆忙忙
做個簡單沙律
沙律材料
主要是拍青瓜
加老鼠耳車厘茄
還加了紅色提子
還有我喜歡的烚蛋
用鎮江醋
加生抽甜豉油混汁
很醒胃


清蒸滑豆腐


番茄粟南瓜湯


簡單快捷又一餐


26 則留言:

  1. ✨。。゚☆好友⊹☁。゚★晚上好✬・゚🌟週末╠╣aΡpy

    回覆刪除
  2. 我依家冇乜動力煮那麼多了,原因得我和太太兩個,而且也吃得很少!
    最喜你做的湯水。

    回覆刪除
  3. 用豉油做沙律咪會咸囉,第一次聽呢個做法.

    回覆刪除
  4. 妳都越來越多食素咁喎!😄

    回覆刪除
  5. 天氣熱,食飯都冇咁開胃咁,食吓沙律都好呀。

    回覆刪除
  6. 放咗幾日假~好多人上星期都唔願返工~

    回覆刪除
  7. 老鼠耳車厘茄
    紅提烚蛋拍青瓜
    鎮江醋生抽甜豉油混汁沙律

    回覆刪除
  8. 開胃沙律,真係睇到都好開胃!

    回覆刪除
  9. 正呀,天氣熱返最啱食涼菜冷盤

    回覆刪除
  10. 我而家鍾意落醋嘅沙律多D

    回覆刪除

紅豆包

 繼續消滅我的紅豆蓉 今回做個港式紅豆包 紅豆餡包得漲漲 自己煮的紅豆蓉淡淡的 不怕甜到漏 是日有節目 要參加聚會 所以又是早午餐一起食 有新鮮出爐麵包 就煮得簡單一點 一人一份 食飽又出街去 這建築物超過百年歷史 現改裝成表演場地和戲院 新與舊的融合 天氣很好 回家途中 看到斜...