臘腸牛肝菌飯


過年前
買的臘腸
還未食完
係時候清清貨
趁宅男不回家吃飯
煮個牛肝菌臘腸飯
減少罪惡感
呢個配搭真的不錯
有機會再煮








32 則留言:

  1. 超正呀...牛肝菌臘腸飯
    好友🌙☆甜夢安睡🌜🌛💤
    ♦*¨*★🌟╠╣aΡpy週三✨✬。。゚☁°

    回覆刪除
    回覆
    1. っˆヮˆ)っ°¨°💕祝福你家「三八節」╠╣aΡpy一世💞

      刪除
  2. 有臘腸的飯特別香膩,況且還有牛肝菌……
    那當然好正啦!

    回覆刪除
  3. 臘腸都好耐冇買過嚟食.

    回覆刪除
  4. 臘腸飯香噴噴,我鍾意呀!

    回覆刪除
  5. 單是臘腸煮飯已經夠香,再加上牛肝菌真係無得頂.

    回覆刪除
  6. 臘腸好邪惡,但又好好食 :P

    回覆刪除
  7. 臘味飯真係好正, 不過真係唔健康, 所以我過年先會煮, 或者係三仔爺嘈要食先會煮.

    回覆刪除
  8. 牛肝菌好香呀,但自從我買開那間鋪D牛肝菌有問題,嚇到一直都唔知去邊度買好,請問你在那處買的?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在九龍城賈炳達道,九龍城廣場對面的小店買的,是中國雲南生產,小店專賣菌類,我幫襯了幾年。

      刪除
  9. 臘腸飯, 我都鐘意食, 可惜存貨唔多, 要慳住食

    回覆刪除
  10. 臘腸好耐冇食過啦,見到你張相即刻聞到香味

    回覆刪除
  11. 有牛肝菌已經很香,加埋臘腸很正,飯都食多兩碗啊

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落