請來看花


今年天氣暖
除了紅葉失色
桃花梅花也幾乎看不到
已經沒興緻拍花
但上星期六
還是忍不住
拍了零落的桃花

這朶含苞待放


花開得又開得零落
但還有不少花蕾尚未開


另一品種的桃花




還有這郁李花也開得遲



我家後門的簕杜鵑
也大為失色


簕杜鵑紅色其實是葉
白色是小花


過年前買的蘭花
現在仍然還在開花








29 則留言:

  1. 我都是過年前開花結果的蘭花,現在仍然還在開花
    *。。゚❉🌟╠╣aΡpy話咁快週二✾
    好友♦・゚☁晚安呢🌜🌛甜夢安睡◇
    ✨O
       o
     .∧_∧・。💤
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___¨°✬
    /└-(____/★¨☆

    回覆刪除
    回覆
    1. 🌈好友⛅・゚🌞我的早晨☕你的午安好☁*`☀
      ┏━┓ ┏━┓ ┏━┓💞
      ┃星┣━┫二┣━┫樂┃
      ┗━┫期┣━┫快┣━┛
       :┗━┛:┗━┛:💕
       💙  .💛  .💚

      刪除
    2. 週二愉快,蘭花真係好襟開

      刪除
    3. 好友🌟・゚✨晚晚甜夢安睡囉☁*¨*🌙
      ╔╗╔╗╔╗╔╣✬*¨*🌜🌛💤。。゚★
      ╚╣╚╝╚╝╚╝⊹¨*☆瞓醒╠╣aΡpy週三
      ╚╝.___☆╔╗─╦─╔╗─╦╦─╔╦╗
      ____★__║║─║─║╗─╠╣──║
      __☆____╩╚─╩─╚╝─╩╩──╩。♦

      刪除
  2. 看到咁多花花,都會開心呀!

    回覆刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 我呢邊天氣都係不好(太多雨水),所以也沒多靚花好看!

    回覆刪除
  5. 今個週五開始,一連十日在維園花展又開始啦,賞花好時機.

    回覆刪除
  6. 桃花都好靚,東京櫻花上個月已經有開,好可惜。

    回覆刪除
  7. 我家的蘭花和你的一樣,仍然開得很靚呀!

    回覆刪除
  8. 我琴日都有去賞花,有啲已經開咗啦

    回覆刪除
  9. D花花好靚啊, 原來杜鵑花咁特別, 謝謝分享.

    回覆刪除
    回覆
    1. 簕杜鵑好多人冇注意到佢地啲小花。

      刪除
  10. 係咪獅子會啊?宜家有梅花開了?

    回覆刪除
    回覆
    1. 梅花一定不會開,現在有桃花和李花

      刪除

咸排骨蠔士粥

 買到類似金沙豬骨 用一部分醃咸 加蠔士煲粥好好味 聽說還可以下火 豉油王加雜菜粒炒麵 另外焗幾條 現成素迷你春卷 簡單的一餐