一人午餐之湯飯


吃剩的隔夜飯
多是炒來吃
也可做個湯飯
材料也有不少變化
今次用番茄魚旦做湯底
再加菜芯
一人午餐佳選
簡單方便



13 則留言:

  1. 回覆
    1. 好友♦・゚☁🌜瞓覺豬呢🌛💤
      ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗✨
      ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
      ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
      ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
      ──────────────╚═╝甜夢🌟
      👀眨吓眼時間過得好快╠╣aΡpy週末
      💕齊齊時刻笑笑💖享受天天美好💞

      刪除
  2. 我細個時,常喜歡用湯撈飯,但母親就不許,說壞胃喎?唔知真定假呢?
    不過我依家間中都有吃。

    回覆刪除
  3. 一人午餐都係出去食算喇 :P

    回覆刪除
  4. 冷飯我通常是炒飯,很少做湯飯,因為細個時,不許湯撈飯。

    回覆刪除
  5. 不知怎樣的,並不喜歡湯飯,就連湯撈飯也不會.

    回覆刪除
  6. 話時話,好久未食過湯飯了....

    回覆刪除
  7. 鮮茄湯飯,這個我十分喜歡呀。

    回覆刪除
  8. 一個人食飯我都係整啲湯類的, 最緊要唔開油穫, 怕油煙.

    回覆刪除

紅豆包

 繼續消滅我的紅豆蓉 今回做個港式紅豆包 紅豆餡包得漲漲 自己煮的紅豆蓉淡淡的 不怕甜到漏 是日有節目 要參加聚會 所以又是早午餐一起食 有新鮮出爐麵包 就煮得簡單一點 一人一份 食飽又出街去 這建築物超過百年歷史 現改裝成表演場地和戲院 新與舊的融合 天氣很好 回家途中 看到斜...