港式麵包~排包


悶人的天氣
乍暖還寒
心情也悶悶的
不妨
搓搓包
解解悶氣
包包可做早餐
也可做下午茶

今次做排飽


親友送的紅莓乾
還有一大包
加入麵包也不錯


藕斷絲連
十分軟熟





27 則留言:

  1. 我就話係「咬斷絲連」啦…
    正,我都好耐冇食排包!

    回覆刪除
  2. 好軟熟啊, 排包我都鐘意食.

    回覆刪除
  3. 包包好正!最喜歡看到一絲的。

    回覆刪除
  4. 記得有個廣告,大意是說搓麵包可以減壓力,做完包一定爽吧.

    回覆刪除
  5. 睇著相忍唔住吞口,哈哈!

    回覆刪除
  6. EE 自家包包好吸引~
    家下乍暖還寒~~好易病~小心身體~

    回覆刪除
  7. 加入紅莓乾,就成了有EE特色的排包喔﹗^_^出面我買D排包,都係冇「配料」的,自己整變化多好多(當然唔係指我自己整,我都唔識=P)。

    回覆刪除
  8. 咁啱,我琴日都整咗呀

    回覆刪除
  9. 自己整可以隨意加料,係即買做唔到既 ;-)

    回覆刪除
  10. 排包可以多啲人食,分甘同味。

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食