帶她遊花園


朋友仔samwei
從英國回港
專程入西貢跟我吃早餐
我當然帶她吃地道食物
西貢金山粥店
有點名氣
很多人專程來吃腸粉
布拉腸粉即點即做
我們還點了炸兩
其實想點炸一
我口快快叫左炸兩
幸好兩個人分享一碗粥
但都已經吃得飽飽的
這裏的粥也不錯
煲得綿綿的
柴魚花生粥
的花生也腍腍
很好吃


吃過早餐
跟著會合老伴
帶了samwei遊花園


跟著看海去😂


這是遊艇會的餐廳


可惜天氣不大好


跟著到坑口站
東港城吃午餐
選了潮人飯堂


這個蠔餅
做得不錯
外脆內面滑滑的蠔仔
完全無腥味


朋友仔非常客氣
早餐午餐她包辦
又有手信收
謝謝啊
明年再會了



37 則留言:

  1. 溫情暖暖的招待,她就像賓至如歸,她應要謝謝你啊!

    回覆刪除
  2. っˆヮˆ)っ🌟週五🐱╠╣aΡpy✨
    好友♦・゚☁晚安呢🌜甜夢安睡🌛💤

    回覆刪除
  3. 早茶,午餐,晚餐都在潮人飯堂吃過,不錯呀!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. hahahaaa, 我都係問同一問題。

      刪除
    2. 油炸鬼有兩邊
      用整條油炸鬼包腸粉是炸兩
      用一邊油炸鬼包腸粉是炸一
      不過我老伴跟我理解不一樣,有機會要求証一下。

      刪除
    3. 真係未聽過,長知識

      刪除
  5. 回覆
    1. 油炸鬼有兩邊
      用整條油炸鬼包腸粉是炸兩
      用一邊油炸鬼包腸粉是炸一
      不過我老伴跟我理解不一樣,有機會要求証一下。

      刪除
  6. 回覆
    1. 油炸鬼有兩邊
      用整條油炸鬼包腸粉是炸兩
      用一邊油炸鬼包腸粉是炸一
      不過我老伴跟我理解不一樣,有機會要求証一下。

      刪除
  7. 多謝你地陪左我一日,又送禮物比我。下年見。

    回覆刪除
  8. 上星期六晚我都入咗西貢~囡囡見到好多狗~好開心~哈~

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 油炸鬼有兩邊
      用整條油炸鬼包腸粉是炸兩
      用一邊油炸鬼包腸粉是炸一
      不過我老伴跟我理解不一樣,有機會要求証一下。

      刪除
    2. 那麼妳先生的解釋又是如何?

      刪除
    3. 佢記得小時候看的情況是用一孖油炸鬼包一份腸粉是炸一,一孖油炸鬼分開包兩份腸粉是炸兩。

      刪除
  10. 回覆
    1. 油炸鬼有兩邊
      用整條油炸鬼包腸粉是炸兩
      用一邊油炸鬼包腸粉是炸一
      不過我老伴跟我理解不一樣,有機會要求証一下。

      刪除
  11. 哈哈, 炸一係咪腸粉包牛利酥?

    回覆刪除
    回覆
    1. 油炸鬼有兩邊
      用整條油炸鬼包腸粉是炸兩
      用一邊油炸鬼包腸粉是炸一
      不過我老伴跟我理解不一樣,有機會要求証一下。

      刪除
  12. 金山粥店我都聽過大名呀,係冇試過。=P

    回覆刪除
  13. 粥店D食物種類間間大同小異,不過都生存到!

    回覆刪除
  14. 金山粥聽過佢個名,he~ ~ 未試過

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信