加拿大臘腸煮蘿蔔


老闆每次放假出埠
都會帶手信給我們
上個聖誕
她過美國探仔
回來送我和同事
一包加拿大臘腸
試過蒸來吃覺得太鹹
於是用來煮蘿蔔
這樣吃起來好得多
不過
始終覺得
香港的臘腸較合口味







33 則留言:

  1. 眨吓眼時間過得好快嚟。・゚゚・。。゚👀
    ✨好友♦・゚☁又是時候瞓覺呢🌜🌛💤
    🌟帶著開心萬事得的心情╠╣aΡpy星期一

    回覆刪除
    回覆
    1. 對的...香港的臘腸較合口味

      刪除
    2. 🌈好友☁*`☀早晨&午安好⛅・゚🌞
      ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗
      ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║💕
      ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║。・゚゚
      ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝*¨°💞
      ────╚═╝我瞓醒了Good Morning

      刪除
  2. 有人話加拿大嘅真係天然風乾, 唔知真定假呢

    回覆刪除
  3. 一分錢 一分貨,香港臘腸有酒香,至於加拿大、澳洲和我這邊製的都不好吃,不過有一隻加拿大生產,叫“榮榮”的又似乎不錯呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個係標叔,只是不大合我口味啫,加拿大臘腸好似用雞肉做

      刪除
  4. 加拿大臘腸以前都食過.係親戚啲手信。

    回覆刪除
  5. 香港臘腸真係好好食,亞仔係英國買果D臘腸,佢話超難食呀!

    回覆刪除
  6. 加拿大臘腸個樣唔多掂

    回覆刪除
    回覆
    1. 顏色偏紅,我覺得佢有用香料,唔係咁啱我口味

      刪除
  7. 加拿大臘腸??加拿大有臘腸出咩~

    回覆刪除
  8. 臘腸好惹味,不過我估好多添加劑 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定會有添加劑,不過睇是否正常使用

      刪除
  9. 溫哥華臘腸好出名㗎,我媽咪回香港都會買回做手信,我當然都係鍾意香港嘅多啲,哈哈哈。

    回覆刪除
  10. 臘腸煮蘿蔔
    香港的臘腸較合口味

    回覆刪除
  11. 俾我感覺個樣似紅腸多過臘腸呢

    回覆刪除
  12. 睇相,加拿大出品似乎沒有肥羔混在腸中,我GE感覺同樓上ELAINE WONG一樣。

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃