常悅素食


幾天以來
在外食得太多肉
昨晚和親戚團年飯
我提議食素
結果大家都無異議
常悅素食
近油麻地港鐵站
大家都比較方便

琵琶豆腐
侍應溫馨提示有蛋
得十一粒
我們十二位
有兩位要分甘同味


倉魚煲
加碼點了兩煲


欖莱炒飯


芥末炸本菇
其實名字好長
我每次都推薦給大家
人多點最好
今次不太脆
有點失色


溫公齋煲


咕嚕肉


小食烤麩


干燒伊麵


沙拉骨


菜粒蛋白炒飯


豆沙鍋餅
賣相麻麻
不過又幾好食
不太甜


因為份量細
我地十二人
其實點了十幾碟飯餸
雖然是素食
大家都吃得飽飽的
而且也很滿意
話我好介紹😘
結脹$11xx元
都算經濟實惠






41 則留言:

  1. 回覆
    1. 但其實食材係素食,而且都多是菌類及豆類品

      刪除
  2. 回覆
    1. 但其實食材係素食,而且都多是菌類及豆類品

      刪除
  3. 其實食素一啲都唔平,這間抵食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有些新派素菜很貴,我地不會幫襯。

      刪除
  4. 我食齋都OK,但對做成假肉有啲抗拒

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲假肉我都唔會食,但呢食材係素食,而且都多是菌類及豆類品

      刪除
  5. 回覆
    1. 但其實食材係素食,而且都多是菌類及豆類品

      刪除
  6. 琵琶豆腐賣相幾吸引,不知味道如何..

    回覆刪除
  7. 我真係好驚食素, 食蔬菜我就可以,真係心理作用 XD

    回覆刪除
  8. 好多款式一啲都唔覺無肉有問題

    回覆刪除
  9. 幾吸引喎,我地去齋舖唔識叫餸,所以好少去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可能唔習慣,素食唔係間間都啱食。

      刪除
  10. ok喎清清地,喱幾味幾正^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間算唔錯。素食唔係間間都啱食。

      刪除
  11. 呢間我食過餸菜都唔錯 , 可惜兩個人唔可以叫多款餸菜 .

    回覆刪除
  12. 這間好多款菜式, 想試個沙拉骨啊.

    回覆刪除
  13. 我都係咁話,大時大節食得好多肉,過後我哋都係蔬菜多

    回覆刪除

焗叉燒

買到一大嚿梅頭肉 分開左幾份 用兩塊整叉燒 其餘放入冰箱 好久冇做 求求其其醃好放一晚 第二日都算幾入味 呢種梅頭肉不肥 但就好腍 用來做叉燒唔錯 出開街又影下花花草草 屋前有棵山楂樹 看著它開花又結果 結果又開花 小花長得又密又靚 結出的果子紅得奪目 鄰近看到的小花很美 上網查...