名苑飲茶


上次在
利東名苑吃過晚飯
今次是中午飲茶
點心非常多呀
其中腸粉也有多款
相片中是其中一款
類似炸一腸
包著不同的餡料
我吃了頭一件是包有蝦膠
吃到第二件則是包蘿蔔絲
不過蘿蔔絲有水份
所以油炸鬼不脆
吃頭的一件較香脆


還有
這個排骨陳村粉
排骨腍中也有肉味
那橙紅的是麻辣醬
很辣的
幸好是放在一邊
我只吃到小小辣


這個春卷
也很特別
用了芋條做餡
芋條很香皮也脆



這裡點心真的不錯
水準也很平均
點心廿多元至卅多元一款
特點當然更貴
屬中等價
以食物水準論
可以接受



30 則留言:

  1. 睇到咁多點心好開心,因呢度食來食去都係冇幾多款!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如心、返嚟啦、等我帶你去威!哈哈。

      刪除
    2. 靚姐,你唔嫌我鄉里失禮你,我返嚟一定搵你帶我去蒲!哈哈!

      刪除
    3. 要預埋我呀!哈哈!

      刪除
  2. 酒樓要睇點心就知廚房功力.

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家酒樓點心,好多都係交貨來的。

      刪除
  3. 下次去開鴨脷洲,要去試下先,謝謝您的分享。

    回覆刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮