梅菜炒飯


大家對
梅菜扣肉
梅菜蒸肉餅
都不陌生
其實梅菜煮素食
都好使好用又好味
可以用來炒菜
炒飯也不錯呢
不想吃太多肉的朋友
不妨試試
配料可隨個人喜好
我今次用蛋玉豆紅椒
用車厘茄伴碟
好味道啊





29 則留言:

  1. 可惜我懋試都唔得, 我突然好想食梅菜肉餅 T-T

    回覆刪除
  2. 梅菜炒飯又幾特別噃,我多數蒸魚咋!

    回覆刪除
  3. 梅菜炒飯又幾特別噃,我多數蒸魚咋!

    回覆刪除
  4. 聽講石澳梅菜很出名,唔知你用邊隻牌子呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 石澳梅菜現在已經搬到大陸做,我在街市買的,試過好吃便繼續買。

      刪除
  5. 好吸引啊, 我多數蒸魚用.

    回覆刪除
  6. 梅菜炒飯,好味呀!我有時用糖煮定一樽,隨時當咸餸食咖。

    回覆刪除
  7. 係咪梅菜唔好食太多架?係腌制食物.

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次都是用少少,不是天天吃,不怕的。

      刪除
  8. HAPPY NEW YEAR~2017開開心心~
    未試過用黎炒飯呢~

    回覆刪除
  9. 我未試過用梅菜炒飯呢,~Happy New Year~

    回覆刪除
  10. 我鄉下惠州親人自家種的甜梅菜好好食,要學你試下抄飯先……
    Happy New year 2017

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨