小夏威夷


聖誕有幾天假期
其中一天
我們郊遊去


由井欄樹出發


經過村落


經過小橋流水


前面有兩父子


這就是今次郊遊的主題


小夏威夷徑
我小學大約四年班
曾經到過這裡旅行
依稀記得
當年是借用
村民的地方煮食


經過山徑


那山上隱若
見到白色是房屋


當天非常大風
也比較寒冷
但陽光充沛
一路上都很舒服


單車男在玩自拍





流水潺潺


有個小瀑布



山澗清幽


這條路線
全程幾乎有樹蔭


路程其實非常短
很快就見到屋村


大樹菠蘿


這是將軍澳村
好像行了很多路
其實大約行40分鐘


繼續向市區行


目的地就是
坑口東港城


有紅有黃好靚





因為不熟路
也行了約30分鐘


午餐在三哥米線
宅男的素食米線


兩人都夠吃的
大碗米缐


今次行程很輕鬆
吃飽飽
在數字屋買了點東西
就坐車回家





38 則留言:

  1. 未聽過呢條小夏威夷徑添。

    回覆刪除
  2. 宅男仲肯同爸媽去行山, 好難得, 要讚

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你稱讃他,他經常有和我們一起參加活動,我以為你地會覺得佢係裙腳仔添。

      刪除
  3. 瀑布好似詩情畫意, 好迷人. 👍🏻

    回覆刪除
  4. 我讀小學時學校也搞過一次秋季旅行。
    而我的地理很差,原來可以行去將軍澳。
    以前也沒聽過小夏威夷呢個名。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我指秋季旅行的地方是井欄樹,又好似從那裡可以去到大網仔?不知有沒有記錯?

      刪除
    2. 其實從九龍去大網仔,一定要經過井欄樹,到西貢再轉車架。

      刪除
  5. 我去過呀,十分易行,老小咸宜.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都見到好多一家大細行。

      刪除
  6. 路徑的名也很優雅吧!30分鐘行完,都幾理想的小徑.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都見到好多一家大細行。

      刪除
  7. 有個小瀑布添,好靚嘅風景

    回覆刪除
  8. 呢輪山賊多,行山要小心啲了!

    回覆刪除
  9. 以前我住既屋好遠可望到瀑布,行過兩次,幾中意呢條路線.

    回覆刪除
  10. 我都好耐冇番將軍澳,每次都係番完娘家就搭車回家

    回覆刪除
  11. 我都未去過這處。風景秀麗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢處好易行,可以一家大細一齊去。

      刪除
  12. 未聽過啊!小橋流水,真的不錯

    回覆刪除
  13. 咭咭......我住左將軍澳廿多年,都未去過小夏威夷徑,細少同大爺就去過。

    回覆刪除
  14. 小夏威夷井欄樹年靑時去過,印象模糊!

    回覆刪除
  15. 新年快樂!
    .......... ¸¸♡♡祝福您 ♡♡¸¸¸
    ╔════ღೋ❤ღೋ════╗
    ....ღღ2017年ღ幸福愉快ღღ
    ╚════ღೋ❤ღೋ════╝

    回覆刪除
  16. N年前曾到井欄樹BBQ , 但唔知有小夏威夷徑 , 這裡環境唔錯呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個行程短,但風景真的不錯👍

      刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨