粥麵午餐


週末早上
有點懶洋洋
因為下午要去聽講座
匆匆忙忙
用雪櫃剩餘物資
炒了個豉油皇麵
九龍城陳明記
除了蝦子粗麵
雞蛋粗麵也不錯


粥和麵是當然配搭
今次材料較簡單
有眉豆 花生和南瓜
加了自已曬的果皮
簡單好味
兒子說
外面吃不到的美味
他嘛就是
有要求又易滿足


買了半斤毛豆
用鹽水烚熟
噫噫
都幾好喎








24 則留言:

  1. 這種毛豆,我吃過,很好食;但就記不起是甚麼館子試過,是否上海又或川菜館呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係上海菜。
      但我兒子說是日本人吃的`

      刪除
  2. 最開心應該係囝囝勁欣賞

    回覆刪除
  3. 匆匆忙忙都可以煮到咁多野,犀利呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好簡單,可以好快攪掂。只係煲粥需要時間。

      刪除
  4. 這証明你煮D嘢好食,簡單都係美食呀!

    回覆刪除
  5. 雪櫃剩餘物資好有用架,我不時都用來炒飯~

    回覆刪除
  6. 咁除咗係素食,亞仔最大要求係乜呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢冇乜要求架,只係成日叫我唔好咁緊張佢食方便。

      刪除
  7. 回覆
    1. 哈哈,我成日沙粉麵都用好少油。

      刪除
  8. 的確,家的美味,外面是買不到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實不一定美味,只係合自己口味。

      刪除
  9. 佢啲蝦籽面幾好食!我哋都有買呢

    回覆刪除
  10. 加了自已曬的果皮----->呢樣嘢,已經越來越少人有耐心與閒情去做,多數買現貨算喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲果皮十幾年前曬架,而家我都冇曬。`

      刪除

天氣好逛公園+晚餐

今天天色太好了 雖然仍然有風 太陽灑在身上 倍感暖和 我在公園找了一角清靜地 從新練起太極   然後在公園逛一個圈 拍拍照 走在回家的路上 今餐煮個肉丸湯 材料有 番茄 南瓜 櫻桃蘿蔔 清清甜 用氣炸鍋焗三文魚 三文魚抹上幼鹽 灑上黑椒 簡單又方便