港式紅豆包


最近買左部
P仔麵包機
買時係最新款
已經個多月
仍然未有心情
同佢好好溝通
求其整過幾次
簡單包包
最近呢幾次用佢攪麵糰
今次
因煮咗啲紅豆沙
於是做紅豆包食
唔使搓粉
做少層功夫
做出來的包包
漲卜卜



老伴話太多餡
咁下次用少啲囉


用P仔發好麵糰
自己做型再發酵
掃上蛋液就可入爐
其中一個
紅豆多到露餡






37 則留言:

  1. 好友★。゚☾眨吓眼時間過得好快嚟
    又瞓覺豬喇喂☁¨*☆好夢♦・゚✬晚安
    💛*¨*💞・゚。💚。・゚゚💗・。。゚💝
    ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗¤*¨💘
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║週末💕
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝。゚💜
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝。⊹*。💓
    💟*¨◇💖∴ღ❤º°¨💙∵♡*`❤

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. ☁¨*☆好友★。゚☾甜夢安唾喇喂♦・゚✬

      刪除
  3. 紅荳包,我要吃到啲豆沙餡有一粒粒嘅紅荳!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己做的餡,可以食到粒粒架。

      刪除
  4. 包包好靚,我要多餡的!
    有麵包機幫手,感覺吾使點做野就有麵包食,好開心呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我都鍾意多啲餡,我仲未好好同p仔溝通。

      刪除
  5. 乜有發好麵糰咁好.如果係我會直情唔加餡,淨包最好食 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個p仔包包機好用,可以自動做方包架。

      刪除
  6. 多啦A夢有部這樣的機,唔憂無紅豆包食了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 叮噹唔使自己做,我要自己做架。

      刪除
  7. 包包好靚呀!用過P仔的朋友都讚p仔好用。

    回覆刪除
  8. 出面買的包,多餡好難得,唔少都係入面少餡同有好多空位,個包好似大,其實得個殼咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無良商人麵粉錢都慳, 十幾元一個包, 賺到盡呀 !

      刪除
  9. 我都想整,好耐冇食過啦

    回覆刪除
  10. 唉!阿囡出世後我都冇時間整包喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔使用工人已經好叻啦呀,面包遲啲先整啦。

      刪除
  11. 有模有樣,可以拎去賣了

    回覆刪除

天氣好逛公園+晚餐

今天天色太好了 雖然仍然有風 太陽灑在身上 倍感暖和 我在公園找了一角清靜地 從新練起太極   然後在公園逛一個圈 拍拍照 走在回家的路上 今餐煮個肉丸湯 材料有 番茄 南瓜 櫻桃蘿蔔 清清甜 用氣炸鍋焗三文魚 三文魚抹上幼鹽 灑上黑椒 簡單又方便