番薯香瓜沙律


在前院買的香瓜
放了一個星期
切來試味
爽口但味道很淡
只有少許香味



想想
不如做沙律
家中車厘茄
還有番薯
日本麻醬+少許鎮江醋
又真的不錯呀
值得推薦
香瓜比較冷門
可用青瓜或青蘋果



早前節瓜咸蛋湯
呢個冬瓜煮豆卜
用多少少水半煮半湯
冬瓜適合炎夏天氣


韭菜 芽菜 杏鲍菇
全是有機菜
質素都不錯
特別是韭菜
味道香濃嫩滑
加上冶味榨菜
好送飯


其實呢餐
是過去星期日
父親節晚餐
簡簡單單
唔使同人迫
慳水又慳力



31 則留言:

  1. 好多嘢要切都唔慳力㗎。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 住家飯冇味精,味精食得多會厭。

      刪除
  3. 以前果種香瓜好香又甜好好食,宜家好似食唔到以前的味道了.

    回覆刪除
  4. 好耐之前,報紙有寫食香瓜益處,但唔知唛嘢樣,都係第一次見.

    回覆刪除
  5. 冬瓜煮豆卜,呢個啱我呀,冬瓜水份多,仲好適合夏天食。

    回覆刪除
  6. 我今晚都係煎香馬頭魚煮冬瓜。

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落