午餐之又冷又熱


向來有買開
呢隻牌子乾烏冬
以前買的較粗
適合熱食
今次呢隻較幼身
除咗熱食
亦適合做冷麵


用醬油混合
做個汁
汁料
生抽  黑豆油膏 日式冷麵汁  鎮江香醋
糖  芫茜  辣椒 
加水煮滾
用粟粉打個薄獻



將烏冬麵
用水煮好
用冰水略浸隔水
可放入雪櫃一會
食時加入醬汁
配熱辣辣粥一起食
又冷又熱
都幾有趣


素粥
材料豐富
花生 
花生  眉豆 枝竹  咸蛋  皮蛋





30 則留言:

  1. 心心好想食呀!(''-^.^-'')

    回覆刪除
  2. Me too, 我都係用這個方法煮冷麵.

    回覆刪除
  3. 我好中意又冷又熱咁食!即滾餸凍飯係我最愛..haha
    醬汁除左醬油仲有咩呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 生抽 黑豆油膏 日式冷麵汁 鎮江香醋糖 芫茜 辣椒 加水煮滾用粟粉打個薄獻
      大混醬呀!

      刪除
  4. 想引死人咩? 我好想食粥

    回覆刪除
  5. 就係你送過比我食,我每次回來都買幾包去英國。

    回覆刪除
  6. 我唔慣吃冷麵,不過啲炒麵…擺到凍咗我又冇所謂呢!這素粥,看材料就知好正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都喜歡熱食,第一次做冷麵都唔錯。
      素粥都唔錯。

      刪除
  7. 我都非常喜愛冷麵的食法

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喜歡熱食多一點,第一次做冷麵都唔錯。

      刪除
  8. 麵我鐘意熱食,但有次太太弄冷麵,哈~原來冷麵有幾好味喎.

    回覆刪除
  9. 夏天胃口不太好,整冷麵及冷烏冬不錯,我多數用麻醬,都好味呀!

    回覆刪除
  10. 夏天胃口不太好,整冷麵及冷烏冬不錯,我多數用麻醬,都好味呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次做呢個配搭咋,麻醬都好好味

      刪除
  11. 素粥我鍾意,配埋冷麺,正呀!

    回覆刪除
  12. EE我估你個醬汁裡面一定有醋,因為你鍾意食

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真叻女!我已經寫番醬汁用料啦

      刪除
  13. 原來幼身嘅用整冷麵嘅

    回覆刪除
  14. 個汁好好味啊!辣辣地唔錯啊!

    回覆刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食