金菜頭豆腐湯


在前院
買了兩個菜頭
一個紫色皮
一個橙紅皮的
每款切半個
加豆腐 番茄  甘筍  洋蔥 
煮了個雜菜湯


兩個菜頭的真身
紫色的切開
同普通菜頭之談沒有分別
金色的切開請看


金色的切開
請看
顏色有點金黃
很清甜的
所以叫金菜頭

舊事重提
我上次買的較長形
我還誤以為
是新品種蘿蔔呢


這個菜頭
味道很清甜
比紅菜頭還好吃
可惜兒子則不大喜歡
菜頭那種獨特的味道



44 則留言:

  1. 黃金菜頭
    單看名字已很吸引
    原來內涵一樣咁好

    回覆刪除
  2. 見到要買來試吓!♡( ´▽` )ノ。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道好鮮甜,不過普通街市未必有。

      刪除
  3. 見到要買來試吓!♡( ´▽` )ノ。。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 味道好鮮甜,不過普通街市未必有。

      刪除
  5. 生食菜頭我都唔得,我試過用來渣汁,溝左蘋果都飲唔落。

    回覆刪除
  6. 我睇雜誌話,金黃色呢隻係甜過其他顏色㗎,唔知係咪真

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食過幾種,的確係黃金菜頭最甜。

      刪除
  7. 金黃菜頭,好少見有得賣喎,正噃!

    回覆刪除
  8. 金黃菜頭,好少見有得賣喎,正噃!

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 會的,不過並非上吐....是...哈哈

      刪除
  10. 紅菜頭我都唔太鐘意朕味.

    回覆刪除
  11. 係咪同紅菜頭同一個家族?

    回覆刪除
  12. 黃金菜頭聽都未聽過!!好幸福有前園咩特別嘢都有得買!

    回覆刪除
  13. 菜頭...聽EE講都有紅、金、紫三色,但係我一種都未食過呀。>_<

    回覆刪除
  14. 黃金菜頭...很搶眼呢!

    回覆刪除
  15. 黃金菜頭見到一定買嚟試吓

    回覆刪除
  16. 我見過芹菜的菜頭,好大個,但好貴,不過我都唔會買,因為我唔鍾意食菜頭!

    回覆刪除
  17. 我未見過金菜頭喎 , 顏色好靚如果見到 , 我都買來試試 .

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食