中環掠影


參觀完畫展後
決定乘渡海小輪過九龍
天星碼頭
已填成陸地
蒼海桑田
令人唏噓



商廈林立
燈光耀目
鏡頭剛好捕捉了
滙豐銀行
打出的英文簡稱



另一角度


IFC





步上天橋


這位仁兄
這樣坐著一動不動的
真替他辛苦



通往碼頭的天橋



中銀大廈
線條非常清𥇦


大車輪的正面


面積三層樓
蘋果店
非常有氣派


突然手震??
鬆郁矇的碼頭


再用另一角度
看大車輪
有粒紅星的大廈
中環軍營
即前英軍總部




船上
看維港兩岸的夜景








忘記多久
沒有乘坐渡海小輪
記得年青時
常常和好友
從尖沙咀坐船過海
往大會堂看表演

這一夜
由兒子陪同一起坐船
記憶中
我們還是第一次
一起坐渡海小輪
要好好記下這一夜




37 則留言:

  1.  .∧_∧•*¤Zzz
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___
    /└-(____/
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
    ★*¨✬好友☁・゚♦瞓覺嚟☾。゚☆
    ╔╗╔╗╔╗╦╗ ╦╗╗╦╔╗╗╔ ╦
    ║╦║║║║║║ ║║║║║╦╠╣ ║
    ╚╝╚╝╚╝╩╝ ╩╚╝╩╚╝╝╚ ║
    ✱・゚゚°•✾╠╣aΡpy星期四呢- ҈ -*¨❉

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 一排排的大廈,燈火通明,真的好壯觀。

      刪除
  3. o個位仁兄屈埋腳坐好辛苦呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 而且唔見有人俾錢,真係年辛苦。

      刪除
  4. 回覆
    1. 下次返來坐下船,可欣賞兩岸景色。

      刪除
  5. 中環正架,無輪日頭或夜間

    回覆刪除
    回覆
    1. 中環日間繁忙,晚上又令有一番風光。

      刪除
  6. 香港係一個美麗嘅城市!

    回覆刪除
  7. d相好靚尤其摩天輪果兩張!
    我日日都搭船返屋企, 不過係5分鐘船程既街渡^^
    同仔仔拍拖遊中環一定好開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一排排的大廈,燈火通明,真的好壯觀。
      你坐的街渡,我都坐過幾次。

      刪除
  8. 好老實, 個新碼頭唔係幾方便

    回覆刪除
    回覆
    1. 事實係冇以前咁方便,以前從大會堂出來1,步行兩分鐘已到碼頭。現在要一道長長的天橋。

      刪除
  9. 啲相影得真美,而且有囝囝陪,啲相更有感情啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,係因中環晚上一排排的大廈,燈火通明,真的好壯觀。
      難得他有時間陪我呢

      刪除
  10. EE:你好叻影相呀,不論什麼樣的相你都影得好靚,我就唔得了>0<

    回覆刪除
  11. 再過十年,又另一個蒼海桑田

    回覆刪除
  12. EE有冇把握機會,問兒子「第一次和媽媽搭船,浪唔浪漫?」睇下囝囝點答。^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔覺得我煩已經很好啦,這問題不問也罷!不想自討沒趣呢。

      刪除
  13. 渡輪夜遊維港
    的確是賞心的節目

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖是幾分鐘的行程.也有點悠閒感覺。

      刪除
  14. 夜景好靚呀! 以前暑假喺太古大厦做暑期工, 放工有時都會坐渡輪過海, 落船就係巴士總站, 坐2號車就返到屋企啦, 好懷念呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我年青時都常坐二號車返屋企㗎。

      刪除
  15. EE, 相信你呢晚一定好甜,好溫馨,你一定要永遠記住呀!^^

    回覆刪除
  16. 乜咁有興致影夜中環呀?
    竟然同仔仔第一次坐船! 快D坐第二,三次啦!

    回覆刪除
  17. 你把香港的夜景拍得很美啊

    回覆刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食