無聊週日

星期日
記錯時間
赴錯約會
於是一個人閒逛
這是鳯德公園
下午時分
天氣暖和
大人小孩
都出來曬曬太陽



長者們
坐下來閒聊
享受陽光


傭人姐姐
也來聚會








水晶宮??


兒童遊樂場
 小孩子與家長



老中青
都愛戶外活動



只是現在的兒童遊樂場
沒有了蕩鞦韆
也沒有了爬高爬底的玩意
有點乏味



多謝大家來看
我這篇無聊日記





41 則留言:

  1. 哈, 妳又會來西遊記公園那裡逛嘅, 我最熟呢度呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦,呢個公園仲有水簾洞,五指山,火焰山架,仲有楓香樹,妳無影嘅!

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 冇時間行呀!有機會再行過

      刪除
  2. 這個公園設施都好多啊, 環境吾錯。

    回覆刪除
  3. 鞦韆乜唔係基本設施嚟㗎依家?

    回覆刪除
  4. 哈哈…我諗而家的公園是為三歲以下,八十歲以上的人而設,那些傳統玩意又有邊個會玩,係都掛住篤機喇!

    回覆刪除
  5. 以西遊故事背景做的公園,香港真的少有,我曾在囝囝年幼時,帶他在這裏玩,得附近也有不錯的景點,照相也不錯.

    回覆刪除
  6. 公園個名好熟,忘記係邊到添.

    回覆刪除
  7. 黃大仙鳯德公園西遊記做主題唔錯呀

    回覆刪除
  8. 我都有留意而家d公園好少好少有千秋!!
    睇得出你果日好悠閒寫意!

    回覆刪除
  9. 唔係無聊,幾好呀,等我又知多D喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 若果唔係住呢區,都冇乜機會去行呢

      刪除
  10. 好在而家有手機, 以前我試過唔記得左約人, 又出左街, 要人白等, 勁唔好意思

    回覆刪除
  11. 呢篇日記絕對唔無聊,記得以前細個最鐘意去遊樂場玩鞦韆呢,可能現在鞦韆呢樣野都屬於危險呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 政府怕有事俾人告,所以盡量避免有危險設施.

      刪除
  12. 花果山、五指山、水晶宮...個公園好似做到「西遊記」主題公園咁。=P

    回覆刪除
  13. 我行過時無乜人,你拍得好熱鬧

    回覆刪除
  14. 呢排天氣好,出去晒下太陽好正!

    回覆刪除
  15. 鞦韆 ? 係喎話時話好多公園都唔多覺有喎 , 可能怕小朋友出事要負責 .

    回覆刪除

意式小店午餐

我們出遊了幾天 昨日回家 今天星期日 仍懶懶的不想煮 就到外面午餐 這間意式餐廳 做著街坊生意 薄餅意粉做得不錯 平日都幾旺場 一時忘了他們星期日收得早 接近二時 已是冷清清 三文魚意粉 味道可以 只略嫌汁較濕 麵質有些少過火 肉醬意粉 我喜歡這個味道 薄餅只試了少許 保持水準 ...