焗豬扒飯



是日
出城辦點事
順道吃個午餐
最方便莫如快餐店

焗豬扒飯
大大碟
我不愛吃
芝士撥走
除了番茄
也喜歡
酸酸甜甜的菠蘿粒
豬扒反而成了配角
多少年
快餐潮流
如何變遷
焗豬扒飯
仍然為大家所喜愛











45 則留言:

  1. 當年大家樂推出時,打正「一哥焗豬扒飯」旗號做重點推介啊﹗

    回覆刪除
  2. 流晒口水添,好耐無食過啦

    回覆刪除
  3. 講開,唔知依家快餐點仲有冇賣吉豬飯呢。

    回覆刪除
  4. 乜都貴,焗豬扒飯都縮晒水

    回覆刪除
  5. 快餐店的焗豬扒飯據我知是學自餐廳的,因為未有大乜乜之前,1970尖沙嘴某間高級西餐就已有這個焗飯,但沒有放芝士而只放少許牛油在汁面上焗,那時的售價也頗貴,連加一就要差不多十元!

    回覆刪除
  6. 大家樂得「一哥焗豬扒飯」最好食!

    回覆刪除
  7. 原來妳唔鐘意食芝士架,超正喎

    回覆刪除
  8. 我都好耐無食過焗豬扒飯...

    回覆刪除
  9. 我都好耐冇食過焗豬扒飯,好掛住個味道添

    回覆刪除
  10. 好味呀,以前一碟我食唔哂,但現在細碟咗呀!

    回覆刪除
  11. 快餐店焗豬扒飯,我要分2餐先食得晒

    回覆刪除
  12. 我細時喺大家樂食飯~最愛焗豬扒飯~!
    家下覺得質數冇我細個時咁好食呢~

    回覆刪除
  13. 以前銅鑼灣金雀和現在皇后餐廳的焗豬很好吃

    回覆刪除
  14. 以前冇機會食,下次試下皇后餐廳的

    回覆刪除
  15. 以前冇機會食,下次試下皇后餐廳的

    回覆刪除
  16. 我同妳一齊食豬扒飯就好夾 , 哈哈因為我愛吃芝士 , 豬扒就嘛嘛 .

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐