短遊港島

太古廣場三座
有條行人隧道
連接太古廣場及金鐘地鐡站
兩旁都有不同主題
的人物畫像




從此通往金鐘站
有空調詨設傋
行來頗舒適


乘車到小西灣站
從小西灣街市那邊
經過這個公園


過對面馬路
跟著指示路牌
找尋電影資料館


又經過另外一個公園



韓國國際學校


電影資料館
只可參觀展覽
不可拍照


隔鄰是體育館


跟著行出海傍


遠望獅子山


 鯉魚門海峽
遠處是將軍澳堆填區


鯉魚門村


飛鵝山





葛量洪號滅火輪
放在海傍
大眾可上船參觀



在甲版上拍照





對面是太古城


過天橋


有個兒童遊場


跟著
便入太古商場
結束此次短遊




27 則留言:

  1. EE環島一日遊...心情好爽呢!

    回覆刪除
  2. 十全十美♡.•ღ年初十❤・。゚♥祝妳健康❥*¨❣十拿九穩

    回覆刪除
  3. 政府建築物都好鐘意個隻紅色

    回覆刪除
  4. 電影資料館好N年冇去過喇.

    回覆刪除
  5. 見到葛量洪號滅火輪,我就諗起殖民地時代

    回覆刪除
  6. 這條路綫唔錯,我分別和朋友及家人行過,消閒好地方/

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 凈行半小時都行到,行下睇下用咗個零鐘。

      刪除
  8. 太古廣場三座未去過,原來有條隧道連接

    回覆刪除
  9. 嘩~乜EE 又去到西灣河咁遠遠呀~!

    回覆刪除
  10. 好寫意的東區沿岸綑邊遊! 起碼唔多人群.

    回覆刪除
  11. 愛秩序灣公園個設計幾靚的,有湖景同木船景,都可算做一個「主題」公園喔。^_^

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落