素蘿蔔糕午餐


呢兩日
blog友們
都忙於整糕
我雖然懶
但蘿蔔合時又靚
所以都會整來即食

我整素蘿蔔糕
今次只用冬菇做配料
加個粟米粥
就係我家的午餐








36 則留言:

  1. EE的飲食真係好健康呢!

    回覆刪除
  2. 素蘿蔔糕我喜歡蒸法食, 好味道!

    回覆刪除
  3. 淨係冬菇既素蘿蔔糕, 未試過, 是好味嗎?

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 買到蘿蔔靚一定好味。不過冇咗臘味香味。

      刪除
  5. 如果我再買到白蘿蔔,又有時間都整素的。

    回覆刪除
  6. 今年因雨水多及陽光不足,以至蘿蔔不靚,冇得整!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蘿蔔不靚,咁就真係唔整好過整。

      刪除
  7. 我都整咗蘿蔔糕,仲食晒添

    回覆刪除
  8. 聽人話落咗冬菇嘅蘿蔔糕唔擺得耐架!所以我唔敢整!

    回覆刪除
  9. 自己做,又平又健康呢,不過比較花時間吧.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實整俾自己食不用花太多時間。

      刪除
  10. 好食同健康,整素蘿蔔糕唔整好多,仲要食得快.

    回覆刪除
  11. 素蘿蔔糕清清地,健康又好味

    回覆刪除
  12. 素蘿蔔糕~~有機會都要試下整呢~

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落