[緬甸台稻香]飯聚


雖說
今年經濟不景氣
但香港人對食
仍然非常擁護
早前大大寒冷的天氣
和幾位朋友仔
在尖沙咀稻香晚飯
當天是星期一
少見如此熱鬧
天氣凍
百分九十都是火鍋客

不過
我們幾位女士
還是喜歡吃小菜

半隻燒雞
細細隻都幾滑



紅燒豆腐
味道不錯


薑蔥魚腩
熱騰騰上檯
當然好味


西柚骨
做得不錯
伴碟是桃子


走時
全場仍然很多人
幸好我們早來
這一餐
吃了兩個小時呢
傾得開心
吃得也開心




38 則留言:

  1. 哈哈我覺得香港是好食之都 ! 我最想食柚子骨 .

    回覆刪除
  2. 西柚骨等我有機會試下整先

    回覆刪除
  3. 好多人話經濟差~我又唔覺~出街到到都好多人

    回覆刪除
  4. 最近少咗食火鍋,我都係多數叫小菜。

    回覆刪除
  5. 見到碟雞,就想起家中趣事,太太和囡囡唔食雞皮我就食的,太太當然唔想我食,但我又要搶囡囡不要的雞皮,間中就會有雞皮搶奪戰發生,當然~~雞皮唔係經常有得食.

    回覆刪除
  6. 我喜歡薑葱魚腩。淡淡肉。

    回覆刪除
  7. 係囉,經濟唔好,但每次出街食飯都好多人

    回覆刪除
    回覆
    1. 民以食為天,大家都食咗先算。

      刪除
  8. 可能臨近新年,大家都諗住「消費多少少」無所謂啦。^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 民以食為天,大家都食咗先算。

      刪除
  9. 寒冷天氣
    好友相聚
    增添幾分暖意
    薑蔥魚腩肯定好香

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐