飯盒袋


大家
家中是否有家人
帶午飯回公司的習慣

呢個放飯盒的袋
都幾好用

在十二蚊店有售



只需$12蚊


有小小保暖作用
一人餐很適用
還有其他款式可選擇
聲明在先
我冇收佣㗎






30 則留言:

  1. 等我告知妹妹, 因小姨甥生在學校吃午飯。

    回覆刪除
  2. 我夏天用呢啲袋去買牛油,雪糕㗎

    回覆刪除
  3. 英國人從少都大帶 lunch 都會用,我就無。

    回覆刪除
  4. 我以前都有用飯盒袋架.

    回覆刪除
  5. 我都有用妳那類飯盒袋,從家中雪櫃拿出飯盒放在袋內,返到公司再轉放雪櫃,午飯時叮熱就食得了。

    回覆刪除
  6. 我也有用飯盒袋,是自己DIY的。

    回覆刪除
  7. 您冇介紹錯呀,我都有用咖,D仔隔日返來食飯,會拎D餸返家第二晚食,熱天怕返家途中變壞,所以當冰袋用,幾好呀!

    回覆刪除
  8. 我都有, 夏天加雪種買野好好用. :)

    回覆刪除
  9. 多謝介紹呀!
    雖然我唔帶飯,但雪凍野都好正

    回覆刪除
  10. 我以前返工都拎飯架~又慳又健康

    回覆刪除
  11. he he~ 我家有好多個架,大小姐以前帶飯架

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐