曬太陽


星期日
是最冷的日子
而且下雨
星期一天氣好轉
更是陽光普照
於是出外曬曬太陽
有幾艘遊艇停泊在海面


有人燒烤


原來是兩父子
父親在燒烤
兒子對著螢幕看戱


其他燒烤爐無人問津


有藍天呢


另外一邊碼頭有人釣魚


釣魚郎著到扎粽咁


太陽下
海上燐光片片


雖然有陽光
氣溫仍然好低
行一會要回家啦





35 則留言:

  1. 之前咁凍,我都冇去郊外,跟住今個星期又落雨>_<

    有冇見到牛出食草呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 找來我見有出太陽,出去行下,不過見唔到牛牛。

      刪除
  2. 我哋都係咁,落雪多日,一出太陽,就馬上出去行下,唞下氣

    回覆刪除
  3. 而家好多人都用手機湊仔, 唉

    回覆刪除
  4. 冬天有太陽就要出去行吓,感覺冇咁凍。

    回覆刪除
  5. 話咁快又變成持續雨天和寒冷了.

    回覆刪除
  6. 雖然出太陽,但都唔想出街呢

    回覆刪除
  7. 星期日真係好凍,星期一天氣就好晴天!

    回覆刪除
  8. 天氣已回暖了,去邊都得啦!

    回覆刪除
  9. 天氣已回暖了,去邊都得啦!

    回覆刪除
  10. 難得天氣冇咁凍,有太陽就梗係出去行下!

    回覆刪除
  11. 我家人以前都喜歡帶我去鈎魚架!

    回覆刪除
  12. 今日上午下雨寒凁,下午晴天我都出門走走。

    回覆刪除
  13. 何解不親子尼?樂趣何在

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐