全素 Pancake


全素  Pancake
所謂全素
即是不用牛奶&牛油
是宅男廚房的製作


煎了一碟做早餐


塗上自製洛神花醬
味道不錯
可惜我在正在喝中藥
不可喝咖啡
否則這個早餐更完滿


材料
一杯自發粉
一杯無糖豆漿
一茶匙糖
(可按自己口味添加)
一湯匙橄欖油

做法
豆漿加自發粉加糖拌勻
最後加油拌勻
用平底易潔鑊
燒熱不需加油
用中細火
分多次加入
煎至起泡
反轉煎至不黏鑊便可







35 則留言:

  1. 有無試過香蕉加蛋個pancake食譜, ok 架. ^^

    回覆刪除
  2. 前幾日我都有整pancake,不過係傳統嗰款。
    我也試過整素的,加牛油果漿和橄欖油。

    回覆刪除
  3. 宅男時不時下廚,唔錯喎

    回覆刪除
  4. 唔使自己出手有得食,唔錯。

    回覆刪除
  5. 估唔到唔用牛奶同牛油整嘅 Pancake 煎出黎可以咁金黃咁靚仔,真係好吸引!
    小四重諗住個粉漿會好削,好難煎得靚添…(^^;)

    回覆刪除
  6. 哈~你囝囝可以開個宅男廚房BLOG~!

    回覆刪除
  7. 做佢老婆巧幸福。。。。

    回覆刪除
  8. 用全素方式都做到,咁其實幾好。哈哈,可做Green Monday中的早餐。^_^

    回覆刪除
  9. 好靚仔 , 搵日我又試 , 謝謝好介紹 .

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...