東港城[譚仔三哥米缐]


早兩天
又趁
阿仔又不回家吃飯
晚上到東港城逛逛
順便買點東西

發現開了間[譚仔三哥米缐]

兩個人
食得簡單啲
於是入去試下
兩個人
兩碗兩餸清湯底米缐

我的豬潤魚腐米缐
豬骨湯底已有
韭菜芽菜及腐竹
豬潤灼得爽口好味



老伴點咗
火腿魚片頭做餸
湯底跟我的一樣



加了一碟香草雞翼
不大合我口味
因我不喜香草也




其實
米缐大大碗
都食得幾飽肚
因為太累
買完嘢就急急腳走



23 則留言:

  1. 好大碗啊, 我鐘意你個碗多D. ^^

    回覆刪除
  2. 好抵食!睇落好多料。

    回覆刪除
  3. 譚仔三哥, 我只食過一次 ^^

    回覆刪除
  4. 睇張單,價錢都唔算貴喎。有機會試試,我鍾意食豬肝補補嘛。

    回覆刪除
  5. 哈~我發覺好多人都食過譚仔三哥~~~有D人仲話食到上引咁~!

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...