什錦素菜



這幾天工作較忙
每天煮飯都是匆匆忙忙的
呢果素菜都是
家中有乜就煮乜
材料
雲耳  豆卜  番茄  冬菇  咸菜
其中
冬菇  雲耳
都係預早浸好放入冰箱
用時解凍
比較方便




另加
涼瓜煎蛋
粗粗地又一餐










31 則留言:

  1. 這味什錦素菜可口又有益!

    回覆刪除
  2. 雲耳 豆卜 番茄 冬菇 都係幾有益食品

    回覆刪除
  3. 涼瓜煎蛋清清地, 都幾好呀!

    回覆刪除
  4. 我都係一次炆定好多冬菇,放冰櫃慢慢食。

    回覆刪除
  5. 我都鐘意一次過炆定, 方便又快趣.

    回覆刪除
  6. 唔知點解,冬菰我要浸成日至淋…炆出來至好食,但又有人話浸兩三個鐘頭就得?
    浸得耐啲營養唔知仲有冇?

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 我地情況比較特別,最忙係呢段時間.

      刪除
  8. 涼瓜炒旦是一道最不健康的一道餸。
    兩者不宜同煮?

    回覆刪除
  9. 涼瓜炒旦是一道最不健康的一道餸。
    兩者不宜同煮?

    回覆刪除
  10. 好友☀。゚。☼早晨&午安好☁☾.•✫
    今天我再到舒服D*。精神也好好多呢
    正在找方法入回Facebook自己網址啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 你原來入唔到Facebook,希望快啲冇事.

      刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...