南乳炆蓮藕



南乳炆蓮藕
好耐冇煮呢味餸

今次買到
好多泥好多泥新藕
質地好鮮嫩
肯定唔係老藕
加冬菇雲耳做配料
好好味

小貼士
用埕裝的南乳
味道較香濃
所以我最近都改買散裝南乳










26 則留言:

  1. 南乳炆蓮藕, 素食較少, 我只整過一兩次, 係用來係炆豬肉, 蓮藕我喜歡煲湯多呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蓮藕我都喜歡煲湯,我屋企要素食,所以冇加肉.

      刪除
  2. 唔知點解我對蓮藕麻麻?可能小時候很怕南乳味罷,但而家口味重咗反而又幾喜歡南乳,炆豬手我會落幾舊蓮藕(乾貨)㗎,但次次都剩番……

    回覆刪除
  3. 我呢度啲蓮藕好貴, $13/kg, 唔捨得買嚟食

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 如果係係炆肉,會用排骨或豬腩肉.

      刪除
  5. 我都好鐘意用南乳來炆蓮藕 , 不過袁生就麻麻地呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 炆少少自己食啦,蓮藕隔夜都唔怕.

      刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  7. 照跟!今早己買了兩節多泥的!^^

    回覆刪除
  8. 我都係喜歡用南乳來炆齋.....夠香 !

    回覆刪除
  9. 香港散裝南乳好貴,兩三蚊一舊。我買一埕仔都係 £3

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買的$5蚊一件,可以用兩次,香港買一埕仔平過你地處~

      刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落