檸檬..西瓜..蜜桃..雞屎藤

當日
在馬鞍山摘了一些雞屎藤
打成汁加糖煲好
放入雪櫃
見有空就做左個湯圓
作為下午茶



其實非常容易
將粉糰分開小份
搓成圓形
放在蕉葉上
蒸熟便可
蕉葉也是親戚
從蕉樹剪下來
好新鮮



蜜桃
住在樓上的鄰居
從日本帶回來
送了一個給我
又香又多汁
可惜唔係好夠甜



前院買的
有機黃肉西瓜
又係唔多甜
但新鮮好汁
味道清新清
食完人也清涼了



這是從馬鞍山
親戚家中搬來的檸檬樹
因為較大盆
所以放在後院
(哈哈,其實我作大咋)
正確係放在後門

呢棵檸檬
命運如何
就要下回分解






38 則留言:

  1. 雞屎藤, 好耐無食過, 唔多記得係咩味囉...

    回覆刪除
  2. 檸檬樹有果,一定種咗好耐

    回覆刪除
  3. 我都試過,從朋友家,粉嶺萬屋邊拿了兩個大大的青檸檬,但太太不打算食用.只是由得它放在家中,散發清新的檸檬味.種真是比空氣清新劑更清香.

    回覆刪除
  4. 雞屎藤湯丸像不像甜甜的龜苓糕?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個時間的雞屎藤冇乜味!湯丸係甜架

      刪除
    2. 呢個時間的雞屎藤冇乜味!湯丸係甜架

      刪除
    3. 呢個時間的雞屎藤冇乜味!

      刪除
  5. 檸檬樹相信也不難種,因為這邊很多家庭都有種植,亦沒看到要甚麼打理,一樣年年有收成…

    回覆刪除
  6. 重以為妳將生果做雞屎藤添....哈哈

    回覆刪除
  7. 日本帶回來的桃.....珍品, 好貴的啊 !
    ( 好似古時, 東灜人來中國, 進貢給皇后的貢品......哈哈 )

    回覆刪除
  8. 我地圖書館附近有棵蘋果樹都開始結果, 不過好細個.

    回覆刪除
  9. 呢棵檸檬---->下回是否變了檸檬茶同西檸雞?

    回覆刪除
  10. 雞屎藤湯圓,好似茶粿。我食過。

    回覆刪除
  11. 蜜桃的顏色很特別~ 我以為只有粉紅色的~~

    回覆刪除
  12. 好友•`☁°✬快樂話咁快又一天★°¨♦
    早唞☾º°¨✫good night 甜夢喇喂´•*◇Zzz

    回覆刪除
  13. 我都系幫襯西貢檔口買茶果食咋,無𦁤過自己整

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨