晚飯在快餐店



昨天放工後
懶懶的不想煮飯
兩個人
間中
食下快餐無妨

美心
最便宜的套餐$30元
[煙鴨胸意粉]




加$7.5元
𨍭紫薯紅豆冰
我向來不愛喝凍飲
見到紫薯才試試
不過
有點失望
不試也罷



另一小菜餐
京都骨$48元
這個倒不錯



$7.5元加碟油莱


套餐包湯
還算不錯
只是胡椒粉
下得太重手
都幾辣架



呢個晚餐
$93元
間中食下
都算幾滿意




27 則留言:

  1. 好多年無食過連鎖快餐店了,樓下都無,d餸都幾靚,有湯有飯餸飲品都幾抵!

    回覆刪除
  2. 美心 MX, 我覺得比以前差左

    回覆刪除
  3. 美心、大家樂、大快活三間,大快活我排第三,美心同大家樂都差不多。唉,快餐店都加價加得幾密。>_<

    回覆刪除
  4. 大工場的製作
    大部份食品店舖都只負責加熱

    回覆刪除
  5. 我鐘意去茶餐廳叫晚市小炒套餐

    回覆刪除
  6.  ∧_∧
    (。・ω・。)つ━好友 ೋ✱◇★。☾*´¨✬・甜夢♦・゚❉ 晚安☆・゚゚☁
    ❥。・゚゚♥快樂星期六♡.•❤大家都唔少得天天開心萬事得ღ*¨`*•❣

    回覆刪除
  7. 美心啲野越做越貴,但水準又冇提高...

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家幾乎所有嘅食店質素都下降.

      刪除
  8. 我間中都會去快餐店食,貪方便,慳水慳力.

    回覆刪除
  9. 美心,好似越來越差了,間中食吓就無妨嘅!

    回覆刪除
  10. 美心,好似越來越差了,間中食吓就無妨嘅!

    回覆刪除
  11. 美心,好似越來越差了,間中食吓就無妨嘅!

    回覆刪除
  12. 美心快餐唔太好食~~我寧願去大快活嗰D呀~

    回覆刪除
  13. 以前我都發覺快餐店的湯水有改善,尤其是推出的燉湯,這以美心的較佳!

    回覆刪除
  14. 美心水準比較飄忽,我會選擇去大快活,至於大家樂難食到不堪,好耐冇幫襯囉

    回覆刪除
  15. 我幫襯醫院果間,好唔滿意但!都要食

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐