蘑菇意粉



呢盒調味料
係朋友仔Samwei
從歐洲買來送俾我
適合素食人士






今次煮
蘑菇意粉
係阿仔煮
而家煮意粉
已經唔使我出手
呢碟太多香草碎
唔啱我
留番佢自己嘆







34 則留言:

  1. 哈哈
    仔仔食哂 D香草碎
    跟住留番比 EE 妳

    回覆刪除
  2. 有香草好味喎,今次EE唔識貨。

    回覆刪除
  3. 下次叫仔仔唔好落咁多香草囉!

    回覆刪除
  4. 我用佢嚟放湯煮素餃子俾大魔怪食呀!

    回覆刪除
  5. 我覺得有少少香草味…先至係吃意粉!
    不過不要太多,少少就夠啦……

    回覆刪除
  6. 仔仔既手勢唔錯喎, 我爸媽都係唔太中意食香草

    回覆刪除
    回覆
    1. 意粉佢煮慣嘛!我小小還可以接受.

      刪除
  7. 我鐘意阿仔個碟, 多多香草

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...