素食晚餐


素食晚餐

樹記素鴨


冷盤
香醋青瓜雲耳冷盤



雜豆合掌瓜素
材料
眉豆 花生 紅豆 黑豆 薏米 
無花果 蜜棗  
掌瓜 紅蘿蔔



簡簡單單又一餐


29 則留言:

  1. 香醋青瓜似係冷盤
    好開胃

    回覆刪除
  2. 好耐冇煲素湯,揾日煲番次!

    回覆刪除
  3. 我老公好喜歡這個冷盤, 因為有雲耳.

    回覆刪除
  4. 樹記豆品都是我喜歡的食物.途經一定會入貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見現在唔使排隊,途經都會入貨.

      刪除
  5. 素食之中覺得素鴨就最好味了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 素鴨又容易處理,煎下已經好好味.

      刪除
  6. 間唔中清清地、簡簡單單都唔錯,清下腸胃

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地晤係間中架,時常都係咁清.

      刪除
  7. 真唔簡單 ! 好豐富.. ^^
    我去睇黃淑儀煮飯啦..

    回覆刪除
  8. 素湯多料,好味,啱我口味。

    回覆刪除
  9. 多料美味素湯.......其實素湯也有很多不同配搭哩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 素湯的確多配搭,有些都好好味.

      刪除
  10. 素鴨好香口~~煎得咁香口一定好好味呢~!

    回覆刪除
  11. 雜豆合掌瓜素湯一家好鮮甜, 我又學下煲.

    回覆刪除

Brighton 的大街小巷

 Brighton 是英格蘭 東南部一個海濱城鎮 也是一個很熱閙的地方 充滿渡假氣氛 這條小巷 有點像香港赤柱的購物街 我們行去海邊 天空下有一抹藍 那便是海洋 行了不少大街小巷