嚐囍煲仔莱


今次
美澳港blog友聚會
我地㨂左嚐囍煲仔莱


豬肺白莱湯
湯好好味
豬肺
清洗得好干淨
冇異味煲得又腍
朋友仔們都不敢多吃
我冇有怕
吃了幾件



豬潤浸西洋菜



窩蛋牛肉飯


北菇滑雞飯


油泡龍脷魚


呢款菜單冇架
特別要老闆為我地泡製
粒粒脆臘味飯


真係粒粒飯都脆呢


還有糖醋排骨



呢餐大家都吃得滿意
結賬每位$100大洋


嚐囍煲仔小菜
地址
西環北街25號地下
地鐵[堅尼地城]B出口
行幾分鐘便到
門口有小巴直達[旺角]
交通非常方便



34 則留言:

  1. 我都鐘意食豬肺, 不過而家只敢食幾舊

    回覆刪除
  2. 豬肺味道如何? 未食過呢. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬肺腍滑,本身冇味架,若果洗得唔干浄就有異味。

      刪除
  3. 最鐘意食條魚,炸到脆卜卜,我連骨都食埋呀!

    回覆刪除
  4. 粒粒脆?點整㗎?
    而呢餐咁正再貴啲都抵!

    回覆刪除
  5. 窩蛋牛肉飯看上很吸引呢!

    回覆刪除
  6. 餸菜有點懷舊感 , 價錢好抵 .

    回覆刪除
  7. 豬肺湯好耐冇飲過喇 , 等我打俾媽咪 , 叫媽咪煲俾我飲先 , 自己煲好麻煩 ^^

    回覆刪除
  8. 煲仔飯看來幾吸引~~ 而且成餐飯價錢不貴~~

    回覆刪除
  9. 豬肺,自己整會妤多工序。有d錢,都係要俾街外人賺。=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都可以俾錢叫肉當洗乾淨架.

      刪除
  10. 好地度.. 好味道.. 抵食 ! ^^

    回覆刪除
  11. 煲仔飯好吸引!我鍾意。

    回覆刪除
  12. 豬潤浸西洋菜
    豬潤看似好鮮嫩

    回覆刪除
  13. 豬肺白莱湯好吸引~每人100蚊又好抵食喎~

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐