三文魚骨


每次去爭鮮
只買到
三文魚頭買唔到骨腩
今次遇到個可以話事人
佢話廚房唔得閒整
而家即刻做俾我
不過要等
我剛好唔趕時間
結果等左十幾分鐘
買左兩份骨
一個魚頭
幾件素夀司
睇下張單
兩盒骨腩
只係$10蚊
真係抵到冇朋友
而且重非常新鮮



煎左再拆肉
呢處只係半盒咋



加青瓜
炒左碟冷飯
做一人午餐







35 則留言:

  1. 健康美味又經濟,好叻!

    回覆刪除
  2. $10蚊依家真係買唔到太多嘢啦

    回覆刪除
  3. 爭鮮原來唔只係賣夀司

    回覆刪除
  4. 原來爭先有得買架?而且仲要咁平tim

    回覆刪除
  5. 10蚊?我估換轉係鯇魚骨,去街市用10蚊都未必買到兩盒咁ge份量,何況呢d係三文魚。

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...