素食炒米粉



下午

不大愛煮飯

炒米粉吃



炒米粉

當然要預傋材料

因為是素食

所以加咸莱(自醃)

 比較冶味




先將

所有材料

落鑊炒熟


再加適量

生抽 鹽  糖  水

 然後試味


最後放

預先㓎軟米粉

同醬汁材料撈勻




上碟食得

今次我用新竹米粉

新竹米粉比較爽口

但用其他米粉

效果也差不多

可能只係口感不同








34 則留言:

  1. 炒米粉做lunch唔錯呀!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 你鍾意爽口, 新竹米粉啱你食啦

      刪除
  3. 好友✬*✫甜夢☁☾.•晚安安*¨★週末快樂

    回覆刪除
  4. 我也喜歡炒米粉,不過炒米粉或炒麵其實還比煮碟餸多功夫,哈哈…所以外出吃的炒粉麵是會比碟頭飯貴!

    回覆刪除
  5. 素炒米粉沒有肉,但非常爽口,又經濟實惠,快遞一份來啦!!

    回覆刪除
  6. 我好中意米粉!!加左咸菜一定好惹味!!!

    回覆刪除
  7. 我都中午無飯引,食雜糧多。

    回覆刪除
  8. 耐不耐簡簡單單都好。

    近日涼d ja,其實開爐煲湯煮飯,做一餐飯對住爐火都幾熱。係喎,EE係咪用無火煮食?

    回覆刪除
  9. 我較喜歡食爽口的米粉

    回覆刪除
  10. 炒米粉唔錯~好過LUNCH 都出街食呢~

    回覆刪除
  11. cici好鍾意食米粉。不過,要爽口的

    回覆刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...