將軍澳村



軍澳

是個新市鎮

高樓大廈立林

而且還繼續填海

擴大發展

但大家可能未必知道

將軍澳

原本是一條鄉

那天從

調景嶺舊警局下來

順便轉上看看



時近黃昏
村內非常"靜局"


遙望
一條馬路之隔
便是車水馬龍之新市鎮
高樓林立





將軍澳村Tseung Kwan O Village)是香港一條鄉村,位於

新界西貢區,現時為將軍澳新市鎮的一部份。位置於翠林山腳

寶琳西北面的穎禮路,為將軍澳新市鎮最初期發展地區,而

東面原有政府建的臨時房屋區,於2000年5月已經清拆[1],現

時為露天停車場,長遠將興建村屋。它是坑口鄉事委員會屬下

的一條鄉村。它算是比較鄰近市區的鄉村,除了共有322間新

丁屋,村內還有兩間教會及一座公廁。沿穎禮路上山坡便到

達將軍澳上村,從將軍澳上村有兩條山路分別通往井欄樹溪

布及魷魚灣村。(維基百科)



29 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢條已經有好耐歷史,只係較少人知道。

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢條已經有好耐歷史,只係較少人知道。

      刪除
  3. 最初還以為將軍澳個名是發展新市鎮攺的,原來真係有呢個村,之前只知有個魷魚灣村咋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢條已經有好耐歷史,只係較少人知道。

      刪除
  4. 回覆
    1. 呢條已經有好耐歷史,只係較少人知道。

      刪除
  5. 將軍澳不大熟悉,但一講到井欄樹我就記得,因小學去過一次旅行!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我小學都去過井欄樹旅行,那時我們稱它為小夏威夷。

      刪除
  6. 我住呢區都冇黎過~哈~我都係商場過商場多咋~

    回覆刪除
  7. 我只去過一次將軍澳 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 將軍澳現在係新市鎮,交通好方便

      刪除
  8. 回覆
    1. 將軍澳現在係新市鎮,大家當然去商場啦

      刪除
  9. 做女的時候住係將軍澳咁多年,知道有將軍澳村,但從未入過去呢

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 你不是常常在港,不熟悉是正常的

      刪除
  11. 唔知係正常,我都係而家先知。

    回覆刪除
  12. 我只去過將軍澳商場,未去過這裡呢,,

    回覆刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食