上海婆婆336


上海婆婆
第二次幫襯
今次有兒子在場
冇乜肉食

紅燒豆腐
豆腐滑滑
我喜歡這個醬汁
不太濃
但味道層次豐富
好好味




素餃味道較清淡
餃皮賣相麻麻
吃落還算滑滑


烤麩
味道質地都不錯
兒子覺得好好味


唯一
有肉的上海粗炒
普普通通
配料也很豐富


香蕉高力豆沙
吃出香蕉味
好軟熟
不過
我還是覺得[金滿庭]更好吃


蔥油餅
外形比較有趣
跟以前吃的
略有不同
外皮比較脆


找數$31x元

上海婆婆336

將軍澳重華路8號東港城場第1層181號舖

用恆生、匯豐信用咭
結賬有九折









31 則留言:

  1. 睇落都唔錯
    有機會試下先

    回覆刪除
  2. 蔥油餅個樣似牛角包。

    回覆刪除
  3. 打正上海婆婆招牌,相信一定好道地的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港而家好難有正宗架,一定改變左某部份配合大眾口味。

      刪除
  4. 我都係鍾意傳統蔥油餅!

    回覆刪除
  5. 好耐冇食上海菜, 搵日又喺附近食吓先~~~

    回覆刪除
  6. 我都好中意食上海野, 呢個烤麩整得好吸引, 但更想試蔥油餅!

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 我都好少食,不過呢間食物唔算太肥膩。

      刪除
  8. 哈哈,多素少肉,當給腸胃一段時減輕負荷啦。^_^

    回覆刪除

西洋菜素湯

 終於買到西洋菜 於是就煲個西洋菜素湯 材料 西洋菜 紅蘿蔔 蘋果 圓眼肉 腰果 眉豆黑豆 果皮 薑 西洋菜有獨特香味 今回可能有圓眼肉 香味有些被甜味搶去 煲西洋菜 最重要滾水落 否則可能 會 有苦味 相反果皮就要凍水落 今回煮三個餸 雜菜粒炒蛋 冬菇煮豆腐 西蘭花炒雲耳