又是有機菜


星期日在前院
買的有機蔬果





順便翻出
Yblog年代的舊blog文
再次介紹下我家前院

西貢稱為香港後花園
在西貢蕉坑
這個獅子會自然教育中心
就在離我家不遠的前方
不知可否稱是
我家的前園呢



距離夏天還有
一段時間
荷花池連殘荷也沒幾片
只有浮萍飄水面





還有個細小蓮池
白色睡蓮

疏落地浮出水面





下圖白色的花

名字好應節

喚作清明花
美果園所有果樹
只有一棵人心果
有果實







貝殼館




展出的貝殼
好美麗


38 則留言:

  1. 仲有種橙呀?咪好大?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢個中心所有植物蔬果,只供觀賞,售買的蔬果都是從其他菜場交予蔬菜統營處,再分銷。

      刪除
  2. 獅子會自然教育中心>> 呢個好似係課外活動熱點

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,不過係小學生同幼稚園課外活動,但近年不算熱點。

      刪除
  3. EE, 你成日有得有機菜,真羨慕

    回覆刪除
  4. 市面有機菜 難求,因為不知道真僞。

    回覆刪除
  5. 我多數食本地菜場出嘅菜,有無機就唔知,有時都會幫襯街市門口啲婆仔買菜。

    回覆刪除
  6. 西貢既獅子會確是好地方,我都帶過Bibi去。佢地既茶座都唔差架,龍穿鳳翼幾好食既。

    回覆刪除
  7. 這是個大眾假日閒逛的好去處, , 我都想去行行呀..

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實交通好方便,有空入來行行啦

      刪除
  8. 我都好耐冇去過囉!下次帶埋我去啦!

    回覆刪除
  9. 各位好友°•❣開心的心情延續到明天ღ。。゚♡新年快樂
    ♦。• ʚïɞ*ƸӜƷ•。Ha Ρpy 2Ѽ15羊年來臨.。。゚♦*。⊹
    2Ѽ15╮齊齊*♥•╔══╗╔════╗•*¸.❀•*¨健康❥
    2Ѽ15╮齊齊*♥•║╔╗║╚═╗╔═╝•*¸.•*¨✿順景❥
    2Ѽ15╮齊齊*♥•║╚╝║╔═╝╚═╗•*¸.❀•*¨幸福❥
    2Ѽ15╮齊齊*♥•║╔╗║╚═╗╔═╝•*¸.•*¨✿如意❥
    2Ѽ15╮齊齊*♥•║╚╝║╔═╝╚═╗•*¸.❀•*¨開心❥
    2Ѽ15╮齊齊*♥•╚══╝╚════╝•*¸.•*¨✿福福❥
    最緊要¤•*齊齊時刻笑笑❤°享受天天美好的時刻
        *゚*°☆•♩¤。♪.♬。¤•✬:。⊹♫*。¸.•*¨★.•:。✫¸・゚゚❉
    ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı

    回覆刪除
  10. 七彩的有機蔬果,有益又好食。

    回覆刪除
  11. EE...嘩D有機菜好靚, 紅紅綠綠 好搶眼呀 !

    回覆刪除
  12. 日日都有有機菜食,正呀!新年快樂!

    回覆刪除
  13. EE住你到真好~成日買到新鮮蔬果食~

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...