薑汁撞奶


薑汁撞奶

我覺得這甜品像魔術
這樣撞一撞
竟然由流質變成
像豆腐花一樣

好滑滑呢
今次我試做一半份量
湯匙沒沉下
算是成功
吃起來滑滑呢



簡易薑汁撞奶食譜

材料: 鮮磨薑汁 30g 高鈣奶 250g 砂糖 20g
做法: 將高鈣奶 + 砂糖加熱拌勻後降至 65’c (不要超過 70’c) 即 倒入薑汁內, 加蓋靜止 5 mins 便成. ( 用維記高鈣低脂奶必定成功 )

這是舊時Yblog
blog友Jo姐姐提供
惜她近年芳蹤渺然

又試做薑汁咖啡
非常好味
愛薑又愛啡的朋友
不妨試試
用三合一咖啡也可以
一杯加約一茶匙
看自已可接受的程度






35 則留言:

  1. Jo 姐姐個 Blog, 我以前間中都有睇

    回覆刪除
  2. 薑汁撞奶、薑汁咖啡、薑汁奶、薑汁奶茶全部都正!

    回覆刪除
  3. 曾經做過一次,但失敗告終,水的份量多咗/

    回覆刪除
  4. 唔該我要一碗多薑汁吖!

    回覆刪除
  5. 自己整甘叻!我都鐘意飲.
    祝新年快樂!

    回覆刪除
  6. っˆヮˆ)っ*。º°¨各位好友*¨❉快樂話咁快又一天
    ♦。*☼•*¨☀早晨+午安+黃昏好喇喂*¨☁°°•♥。
    窩心錫錫又快樂抱抱°•。太陽暖洋洋日子。*享受人生
    ღ。。゚♡ ʚïɞ*ƸӜƷ•。Ha Ρpy.星期二。。゚・゚゚¤❤°•❣
    2Ѽ14即將過去•。帶著笑哈哈的心情延續到2Ѽ15羊年來臨
         *゚*°☆•♩¤。♪.♬。¤•✬:。⊹♫*。★.•:。✫¸.•*¨❉•.。
    ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı
    ♦♬*♪Ϡ₡*•♫*Ϡ₡*♦♫•Ϡ₡*♩♪•.Ϡ₡*•♦♬.♩•*Ϡ₡•*♫*♦

    回覆刪除
  7. 我都喜歡吃薑撞奶, 可惜從未成功整過一次...JO姐姐...我都掛住佢...

    回覆刪除
  8. 好想食丫,我鐘意勁薑的,hehe

    回覆刪除
  9. 天氣凍~食住睇電視的話唔錯呢~!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...