香蕉蛋糕


在網上見到好多聖誕美食
花款繁
好多都是自家製
我沒本事做聖誕大餐
見家中有兩隻熟透的香蕉
就做個簡易蛋糕
應下節

香蕉蛋糕


幸好老伴要求不高
並沒嫌棄
吃得津津有味





35 則留言:

  1. 我屋企都有香蕉,依家等緊佢熟呀!

    回覆刪除
  2. 我好佩服懂得煮食的朋友,因我只懂食😆~

    回覆刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 不知為何,留言重覆了,故刪除一個。

    回覆刪除
  5. 香蕉蛋糕,好有質感,飽肚又香,前二天冬至餐吃過。
    看到EE呢款香蕉蛋糕,現在諗起都番尋味,流口水呢!

    回覆刪除
  6. 有得食,我都會津津有味架 he~ ~

    回覆刪除
  7. っˆヮˆ)っ好友♦•*¨☀早晨+午安+黃昏好*¨☁☼
    喂喂喂...大家留意天氣…落雨好收衫喇
    ღ。。゚♡ ʚïɞ*ƸӜƷ•。Ha Ρpy.星期五。..。・゚゚¤♥
    ✿º°¨齊齊開心的心情延續到每一個明天。・゚❀
    大家°¨*ღ窩心♥°•❣幸福❤開心停不了。゚♦\(◕ヮ◕)/
    帶著開心萬事得的心情延續到2Ѽ15羊年•。歡樂精彩喇喂
    °¨*祝福◇*°接福❀**福到•*¨幸福♦・゚得福⊹❀﹒。快樂迎接
    ❀。•*´。❉•。✿。•*´⊹*。❉。•*´*✿。•*´❀。•*´。❉•✿❀
    福福福福福福福福福   福∧∧
    福   福   福   福・ω・)
    福   福   福   福⊂ノ¸„ø¤º°¨*・。福到你家。゚❤
    福福福福福福福福福   福 
    福   福   福   福 
    福   福   福   福  福
    福福福福福福福福福 福 福 福
               福福福
     福福福福福福福    福
     福     福   福
     福     福  福
     福福福福福福福  福福福福福福
     福福福福福福福    福
    ❀。•*´。❉•。✿。•*´⊹*。❉。•*´*✿。•*´❀。•*´。❉•✿

    回覆刪除
  8. 沖杯咖啡响屋企食,唔使出去迫

    回覆刪除
  9. 香蕉蛋糕經常係我家出現

    回覆刪除
  10. 呵呵,會不會唔止食到津津有味,仲覺得個蛋糕「甜甜地」tim呀?^_^

    回覆刪除
  11. 自己焗, 香滿屋.....特別甜, 是甜在心 !

    回覆刪除
  12. 哈~天氣凍~食個剛出爐蛋糕好吸引呢~!

    回覆刪除
  13. 妳的蛋糕可以見到蕉肉,但街買的就只能食做味道而唔見蕉肉,都不知街買的其實不過是落了香蕉精,而無落香蕉肉.

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...