午餐在九龍城羊鞍餐廳



各位聖誕快樂
今年聖誕節外面正下著雨
記憶中聖誕好像甚少下雨

12月20日
同朋友在九龍城午餐

餐湯有兩款
忌廉湯及菜湯



焗豬扒飯
豬扒好吃
但焗的香草味
不合我個人口味


燒汁豬扒飯
豬扒厚肉
吃起來鬆軟
相當唔錯



$15元加了個炸蝦小食
味唔夠鮮甜



餐茶凍飲加兩元

呢餐合共$125元
幾抵食
有機會會再幫襯


店名羊鞍
聽講羊扒很不錯
可惜我唔食羊


地址
九龍城福佬村道22號地下






28 則留言:

  1. 僳錢真係抵,個份量都夠多

    回覆刪除
  2. \(◕ε⌒* )/。 ❉•快樂時間真係過得好快 \(◕ヮ◕)/
    又到聖誕節°¨*ღ大家窩心錫錫又快樂抱抱•。歡樂精彩
    º°¨帶著開心萬事得的心情延續到2Ѽ15羊年。・゚喇喂
    __✿✿✿✿✿
    _✿✿✿.....✿✿✿
    ✿✿✿........✿✿✿✿✿✿
    ✿✿✿.........✿✿✿...✿✿✿
    _✿✿✿.........✿✿.....✿✿✿
    __✿✿✿.................✿✿✿
    ____✿✿✿.............✿✿✿
    ______✿✿✿.....✿✿✿。・゚。・゚Merry Christmas &
    _______✿✿✿✿。*♦・゚░H░A░P░P░Y░❀•*¨*ʚïɞ `*•
    _______✿✿.¸„░N░E░W░❀░Y░E░A░R░❀º°¨ƸӜƷ
    ▄▅▆▇███▇▆▆▅▅▄▃▃▂▂▃▃▄▄▅▅▅▅

    回覆刪除
  3. 多謝EE好介紹,聖誕快樂!

    回覆刪除
  4. 羊我啱,去開九龍城要試下先

    回覆刪除
  5. 羊鞍,咁第二次去搵朋友試下,好食嘅再介紹俾大家知啦。

    回覆刪除
  6. EE, 新年愉快
    我都好耐沒有來九龍城食東西.....有妳介紹, 都要來試試

    回覆刪除
  7. EE~預祝你新年進步~
    我今年就過咗個宅女聖誕~

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...